Ovako Fuchs komentira katastrofalne rezultate iz hrvatskog na državnoj maturi

MINISTAR Radovan Fuchs ocijenio je da razlog za loše rezultate ovogodišnje Državne mature ne treba tražiti na fakultetima koji obrazuju nastavnike, a Agenciji za odgoj i obrazovanje ukazat će na potrebu da organiziraju više stručnih skupova učitelja i nastavnika.
Među inim, ministar znanosti, obrazovanja i mladih komentirao je činjenicu da 22,4 posto pristupnika nije položilo ispit iz Hrvatskog jezika.
"U ovim rezultatima se kristalizira problem na koji sam već ranije ukazivao, a to je činjenica da djeca i mladi previše vremena provode pred ekranima. Vidite da nedostaje logopeda, mnoga djeca imaju problema s govorom jer odrastaju uz ekrane. Neka djeca prvo progovore engleski", rekao je Fuchs u izjavi novinarima nakon sjednice Vlade.
Mladi se pripremaju za lektiru, rekao je, tako što čitaju sažetke o zadanom djelu na internetu, a esej je koncipiran tako da je trebalo napisati nešto i o sporednim likovima, a to oni koji nisu pročitali knjigu nisu znali. "Ali naravno da se i Agencija i struka trebaju pozabaviti metodologijom nastave", dodao je.
Fuchs smatra i da se treba provoditi prekvalifikacija učitelja razredne nastave za odgojitelje, budući da je to zanimanje deficitarno. "Činjenica je i da imamo sve manje djece koja se upisuju u prve razrede, tako da je prekvalifikacija dobra ideja za očuvanje radnih mjesta", rekao je te dodao da još treba razmotriti uvjete kako će se prekvalifikacija provoditi.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati