otvorena dionica novi marof-varaždin, autoceste zagreb-goričan
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Time je završena gradnje autoceste Zagreb-Goričan, u ukupnoj dužini od 97 kilometara.
Dionica autoceste izvedena je u punom profilu, a na njoj je sagrađeno 11 objekata, od kojih se po težini građenja i zahtjevnosti najviše izdvajaju dva tunela, Hrastovec i Vrtlinovec.
Vrijednog gradnje te dionice iznosi 855 milijuna kuna.
Ministar javnih radova, obnove i graditeljstva Radimir Čačić, na prigodnoj svečanosti otvaranja kazao je da je Zagreb-Goričan prvi cestovni smjer koji ova Vlada završava u potpunosti. Naglasio je kako je on važan za gospodarski i prometni razvitak varaždinskog područja i Hrvatske u cijelosti.
Po njegovim riječima prije 2000. godine se na uporabne dozvole za ceste čekalo desetke godina, a neke od prije izgrađenih cesta još ih nemaju.
Govoreći o novootvorenoj dionici od Novog Marofa do Varaždina, Čačić je kazao da je riječ o najzahtjevnijoj dionici ikad napravljeno u Hrvatskoj, zbog geološki nepovoljnog tla, te da je od nje teža samo dionica Krapina-Macelj. Istaknuo je da je time pokazano da hrvatsko građevinarstvo može odgovoriti na najzahtjevnije projekte.
Čačić je također napomenuo da je gradnja tunela na dionici Novi Marof-Varaždin, stajala po metru deset puta više nego prosječna cijena gradnje tunela u kamenu.
Ministar vanjskih poslova Tonino Picula, koji je na otvaranju bio izaslanik premijera Ivice Račana, rekao je, uz ostalo, da "zahvaljujući izvanrednom uspjehu projekta gradnje autocesta, Hrvatska postaje sve više nalik zemljama Europske unije, čije ćemo članica postati za nekoliko godina".
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta, Stanko Kovač, kazao je da je puštanjem u promet ove dionice ispunjen Vladin program cestogradnje za ovu godinu, kojim je bilo predviđeno puštanje u promet 150 kilometara novih autocesta. Dodao je da su također, unatoč težini, hrvatski graditelji uspjeli završiti posao prije roka, koji je bio travanj 2004. godine.
Najavio je i da će do kraja godine cestarina na autocesti Zagreb-Goričan ostati isti, 10 kuna, a nakon 1. siječnja 2004. na toj autocesti će biti uveden moderan zatvoreni sustav naplate, koji će, među ostalim, omogućavati plaćanje cestarine elektronički bez zaustavljanja automobila.
(Hina) nz sp
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Kliknite ovdje.
Ovo je .
Homepage nacije.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Želite raditi na Indexu? Prijavite se ovdje.
Učitavanje komentara