Njemački ugostitelji imaju pad prometa. Raspravlja se o cijeni kuglice sladoleda

NJEMAČKI ugostitelji zabilježili su u svibnju najveći pad prometa od razdoblja pandemije koronavirusa, a smanjeni promet povezuje se s povišenim cijenama.
"Mnogi gosti jednostavno više ne jedu u restoranima, a ako i jedu, izbjegavaju predjelo i rjeđe naručuju drugo piće uz jelo", upozorio je predsjednik krovne udruge njemačkih ugostitelja i hotelijera Dehoga, Guido Zoellick.
On govori o novoj "osjetljivosti na cijene i suzdržanoj potrošnji" kod građana. "Smanjeni promet posebno pogađa manje i srednje ugostiteljske objekte", naveo je Zoellick.
Dostavljač hrane najavio otpuštanje 2000 dostavljača
Kako je priopćio Savezni statistički ured u Wiesbadenu, u svibnju je promet u ugostiteljskim objektima bio 2,2 posto niži nego u travnju, dok je realni pad, ako se uračuna i inflacija, iznosio 4,6 posto. To je najveći pad prometa od prosinca 2021. kada su uvedene dodatne mjere u borbi protiv pandemije koronavirusa.
Predstavnici ugostitelja nadaju se da će im olakšati političke mjere poput smanjenja stope poreza na dodanu vrijednost sa sadašnjih 19 na sedam posto. Njemački mediji su proteklog vikenda, kada su diljem Njemačke zabilježene visoke temperature, izvještavali o povećanim cijenama ugostiteljskih usluga, posebno na primjeru sladoleda.
U većim gradovima poput Berlina ili Hamburga ili u turističkim središtima poput sjevernomorskog otoka Sylta, kuglica sladoleda stoji između 2,50 i 2,80 eura. Jedan od vodećih njemačkih dostavljača hrane Lieferando prošlog je tjedna najavio otpuštanje 2000 dostavljača hrane.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati