Ako ne želite da vas gnjave telefonskom prodajom, morate se upisati i ispisati
Screenshot: Hakom.hr
ONI koji ne žele da ih trgovci telefonski kontaktiraju i nagovaraju na kupnju, mogu se upisati u javni registar za zaštitu potrošača "Ne zovi" i isključiti tu opciju.
>> HAKOM uvodi novost: Ako želite, više vas neće uznemiravati prodavači preko telefona
Pohvalili su se time iz Ministarstva gospodarstva i HAKOM-a, dodajući kako će sve biti besplatno. Ozbiljnošću kao da lansiraju ljude na Mars, pustili su u rad registar "Ne zovi" u koji će se upisivati oni koji ne žele biti uznemiravani. No cijela je stvar naopako postavljena, jer iza brige za zaštitu potrošača zapravo nam opcija mrcvarenja neželjenim pozivima ostaje u startu uključena, ako se moramo u registru ispisati?
Naopaka logika birokrata, spam za sve
Naime, logika bi trebala biti obrnuta i potrošači koji žele telefonski kupovati set noževa ili nešto drugo, trebali bi se upisivati u registar, umjesto da se oni koji sve to ne žele ispisuju. Ovako je "spam" svima dodijeljen automatski, a sada država velikodušno i besplatno omogućava da ga se riješimo.
Da apsurd bude veći, hvale se da se gnjavaže od poziva možete riješiti "najmanje na tri načina", nakon čega vam je jasno da gotovo sigurno morate printati papire i pješačiti.
Zahtjev, koji se popunjava na webu upisujući u kućicu opciju isključi/uključi, možete ovako dostaviti operateru koji u roku sedam dana mora upisati broj u registar:
-osobnom dostavom u poslovnici,
-poštom,
-i treće, najbolji dio: putem elektroničke pošte koja je prethodno provjerena i registrirana pri operateru kao adresa elektroničke pošte korisnika telefonskog broja.
Kad vidite kako regulatori suvremeno štite prava potrošača, teško je ne prisjetiti se da su telekom operateri godinama mogli naplaćivati čak i korištenje e-mail adrese.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati