Jedan od najvećih proizvođača najavljuje značajno poskupljenje WC papira
JEDAN od najvećih svjetskih proizvođača higijenskih potrepština za široku potrošnju, švedska tvrtka Essity, upozorava da kani povećati cijene proizvoda poput toaletnog papira i rola kuhinjskog papira.
Viši menadžer Essityja, među čijim su globalnim brendovima Tempo, Lotus, Zewa, Vinda i TENA, rekao je da će se potrošači uskoro i sami uvjeriti u porast cijena higijenskih papirnatih proizvoda.
"Da bismo kompenzirali trendove troškova, mi u Essityju morat ćemo povećati cijene za ukupno gotovo 20 posto", rekao je voditelj Essityjeva poslovanja robe široke potrošnje, Volker Zöller za njemački medijski portal T-Online.
"Ovo što se događa u našoj industriji u posljednjih nekoliko tjedana više nije normalno", rekao je, aludirajući na velike troškove koji idu na sirovine i na potrošnju energije.
Istaknuo je da su posebno "skočile" cijene celuloze te dodao da problemi lanaca opskrbe i logistike dodatno pogoršavaju poteškoće s kojima se suočava tvrtka.
“Cijene logistike u nekim su se slučajevima učetverostručile, što je dodatno pogoršalo situaciju”, rekao je Zöller.
"U sljedećih nekoliko mjeseci situacija se neće poboljšati pa su stoga poskupljenja neizbježna."
Kazao je da pregovori s trgovcima već traju.
"S većinom klijenata imamo otvorene ugovore, da bismo mogli što brže reagirati, no hitno bi trebalo prilagoditi čak i one dugoročne”, rekao je Zöller.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati