Izašao prvi broj novog tjednika "Splitske novine"
Tekst se nastavlja ispod oglasa
NA KIOSCIMA u Splitu jutros je izašao pojavio prvi broj novog tjednika, "Splitske novine", u izdanju tvrtke "Hemar".
Prvi broj tjednika tiskan je na 32 stranice u boji i u formatu dnevnih novina, naklada mu je 5 tisuća primjeraka, a prodaje se po cijeni od pet kuna,
Bavi se u prvom redu gradskim temama koje su, kako u uvodniku piše glavni urednik Vladimir Urukalo, "presitne za nacionalno orjentirane tjednike".
Glavni urednik ističe da je tjednik u prvom redu namijenjen stanovnicima Splita te da će "do pojedinosti pratiti zbivanja u Splitu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Također napominje da tjednik "želi potaknuti gradsku vlast na odgovornost građanima, ali i poticati same građane na veće sudjelovanje u životu grada".
U prvom broju "Splitske novine" pišu o, kako se navodi, "nekim zaslužnicima koji su dobili stanove na uporabu, ali ih ne vraćaju ili su ih otkupili".
Na naslovnici su najavljene i teme o zapuštenosti prostora u Dioklecijanovoj palači, gradskom prijevozu, za koji tvrde da je najskuplji u Hrvatskoj, a tjednik obrađuje i tzv. životne teme, priče o ugroženim ljudima i obiteljima, zanimljivosti, estradu, kulturu, sport. Donosi i anketu s građanima Splita koji podupiru izlazak tjednika, uz ocjenu da Splitu treba lokalni tjedni list.
Iza projekta "Splitske novine" stoji skupina splitskih poduzetnika na čelu s vlasnikom kompanije "SEM" Juroslavom Buljubašićem. Direktor novina je Tomislav Radman, a izvršna direktorica tjednika Tanja Jakovčev.
Tjednik "Splitske novine" tiska se u tiskari "Zagreb", u Zagrebu, distribuira se putem mreže "Slobodne Dalmacije", a prvi broj nije bilo moguće kupiti u mjestima izvan Splita.
Prvi broj tjednika tiskan je na 32 stranice u boji i u formatu dnevnih novina, naklada mu je 5 tisuća primjeraka, a prodaje se po cijeni od pet kuna,
Bavi se u prvom redu gradskim temama koje su, kako u uvodniku piše glavni urednik Vladimir Urukalo, "presitne za nacionalno orjentirane tjednike".
Glavni urednik ističe da je tjednik u prvom redu namijenjen stanovnicima Splita te da će "do pojedinosti pratiti zbivanja u Splitu.
U prvom broju "Splitske novine" pišu o, kako se navodi, "nekim zaslužnicima koji su dobili stanove na uporabu, ali ih ne vraćaju ili su ih otkupili".
Na naslovnici su najavljene i teme o zapuštenosti prostora u Dioklecijanovoj palači, gradskom prijevozu, za koji tvrde da je najskuplji u Hrvatskoj, a tjednik obrađuje i tzv. životne teme, priče o ugroženim ljudima i obiteljima, zanimljivosti, estradu, kulturu, sport. Donosi i anketu s građanima Splita koji podupiru izlazak tjednika, uz ocjenu da Splitu treba lokalni tjedni list.
Iza projekta "Splitske novine" stoji skupina splitskih poduzetnika na čelu s vlasnikom kompanije "SEM" Juroslavom Buljubašićem. Direktor novina je Tomislav Radman, a izvršna direktorica tjednika Tanja Jakovčev.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tjednik "Splitske novine" tiska se u tiskari "Zagreb", u Zagrebu, distribuira se putem mreže "Slobodne Dalmacije", a prvi broj nije bilo moguće kupiti u mjestima izvan Splita.

Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati