Heinekenu nakon dizanja cijena pala prodaja. Prihodi su mu svejedno rasli
NIZOZEMSKI proizvođač piva Heineken izvijestio je danas o većem prihodu u trećem tromjesečju zahvaljujući višim cijenama koje su nadoknadile smanjen obujam prodaje.
Ukupni prihod Heinekena porastao je u trećem kvartalu dva posto, na 9.6 milijardi eura, pokazuje financijsko izvješće. Kada se isključe promjene valutnih tečajeva i prodaja, odnosno kupnja imovine, porastao je za 4.5 posto.
U razdoblju od siječnja do rujna ukupni prihod uvećan je gotovo pet posto, na 8.01 milijardu eura. Prilagođen za promjene valutnih tečajeva i prodaju, odnosno kupnju imovine bio je gotovo šest posto veći nego u istom razdoblju lani.
Neto dobit od 1.92 milijarde eura
Organski obujam prodaje smanjio se u razdoblju od srpnja do rujna za 4.2 posto, izvijestila je kompanija ukazujući na "izazovne" gospodarske uvjete na brojnim tržištima i slabiju potražnju kupaca zbog podignutih cijena. U prvih devet ovogodišnjih mjeseci pala je za 5.1 posto.
U segmentu vrhunskih piva organska prodaja se u razdoblju od srpnja do rujna smanjila za 5.7 posto, odražavajući lošije rezultate na ključnom vijetnamskom tržištu i povlačenje iz Rusije.
U devet mjeseci zaključno s rujnom Heineken je poslovao s neto dobiti od 1.92 milijarde eura, nižom gotovo 13 posto nego u istom razdoblju lani.
Potvrdili su da u ovoj godini očekuju organski rast prilagođene operativne dobiti u rasponu od nula do pet posto.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati