Festo 2009: U konkurenciji za nagrade 368 radova
U KONKURENCIJI za nagrade na najvećoj godišnjoj smotri dostignuća tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj, Festo 2009., koji će se održati u Opatiji od 21. do 24. svibnja, bit će ukupno 368 radova. Od toga se 277 radova natječe u devet skupina (TV i kino oglas, radio oglas, tiskovni oglas, vanjski oglas, cjelovita kampanja, izravna komunikacija, interaktivna komunikacija, inovativna komunikacijska rješenje te eventi), a za nagrade za najbolje radio odnosno tv identifikacijske jinglove i najave bore se ukupno 64 rada. Za međunarodno natjecanje, čime je uvedena novost na ovogodišnji Festo, kroz tri natjecanja - Festo Adria Cup, Festo Event i Festo PR Contest - pristiglo je ukupno 27 radova i to osim iz Hrvatske su tu radovi iz Makedonije, Srbije te Crne Gore.
Predsjednik ovogodišnjeg Žirija Festo 2009. je Boris Belak, kreativni direktor BBDO-a, koji je u Osnovni žiri izabrao Moe Minkaru (Bruketa&Žinić), Gorana Božića (McCann Erickson), Vanju Blumenšajn (Imago reklamna agencija), Jelenu Gvozdanović (Tridvajedan tržišne komunikacije) , Srđana Gulića (Digitel) i Milana Anića-Antića (Status Grupa). Posebnost ovogodišnjeg žiriranja je da će se ono obaviti za vrijeme Festa u Opatiji, tako da će pobjednici kako kategorija, tako i skupina biti poznati tek nakon što i kad to žiri odluči. Prvi put ove godine bit će dodijeljene i nagrade Media Prix za najgledanije emisije na televiziji po pojedinim kategorijama, nastale u domaćoj, hrvatskoj, proizvodnji.
Festo 2009. ima dvije nosive panel rasprave. Prva, s kojom i počinje Festo, usredotočit će se na televiziju i elektroničke medije i njihov sadašnji trenutak, te kakve promjene se mogu očekivati obzirom na nove tehnologije. Vodeći ljudi triju nacionalnih televizija - ravnatelj HRT-a Vanja Sutlić, predsjednik Uprave Nove TV Dražen Mavrić i predsjednik Uprave RTL televizije Cristoph Mainusch - otvoreno će razgovarati u Media korneru. Druga će se panel rasprava pozabaviti Regionalnim brandovima - danas i sutra. Improvizacija, nužda ili strategija; što o tome misle kupci; da li se regionalni brandovi mogu nositi sa globalnim, o tim i drugim pitanjima razgovarat će predstavnici i vlasnici regionalnih brandova iz šire regije
Na Festu 2009., u organizaciji Hrvatskog oglasnog zbora (HOZ), krovne udruge industrije tržišnog komuniciranja koja slavi 50. obljetnicu djelovanja, očekuje se 800-ak sudionika, stručnjaka zaposlenih u oglasnim i marketinškim agencijama, marketinškim odjelima raznih medija, dizajnerskim studijima, odjelima za odnose s javnošću državne uprave, velikim poduzećima i neprofitnim organizacijama. Bit će to ponovo prilika za razmjenu iskustava, presjek dosad učinjenog te priprema za budućnost najbrže rastuće industrijske grane u posljednjih 10 godina.
Sponzorirani članak
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati