Paket je iz Njemačke putovao u Zagreb tri dana, a od Zagreba do Pule dva tjedna
SVE JE VIŠE pritužbi na spore, ali i nerealizirane dostave paketa Hrvatske pošte. Poznato je da ova tvrtka muku muči s nedostatkom radne snage, međutim, sve je više pritužbi na neodgovorno ponašanje dostavljača i poštara za koje mnogi tvrde da niti ne pokušaju dostaviti paket pa on ostane tjednima u nekom od skladišta ili bude vraćen pošiljatelju.
Indexu se javila čitateljica kojoj već dva tjedna nije uručen paket koji je iz Zagreba trebao doći u Pulu. Inače, vrijednost paketa je 200 eura, a naručen je iz Njemačke, odakle je do Zagreba došao za tri dana.
>> Kažnjeni poštari HP-a, inspekcija otkrila da ljudima nisu dostavljali pošiljke
>> Poštarica dobila otkaz, nije uručila 580 pošiljki. Sindikat ju je branio na sudu
Djevojka u Puli gotovo dva tjedna pokušavala saznati što se dogodilo s njezinim paketom koji vrijedi 200 eura
Čitateljica s kojom smo razgovarali ispričala nam je kako se već gotovo dva tjedna "nateže" s Hrvatskom poštom, a posebice s podružnicom u Puli. Kazala nam je kako joj vrlo vrijedan paket još uvijek nije dostavljen te da joj iz HP-a šalju lažne obavijesti o pokušaju dostave.
Paket je naručen u Njemačkoj, odakle je stigao u Zagreb za tri dana, odnosno 6. svibnja. Sljedeći dan je poslan za Pulu i od tada mu se gubi svaki trag. Čitateljica nam je ispričala kako je na stranici HP-a gdje se može pratiti status paketa nekoliko puta objavljeno da je paket pokušan biti uručen, ali da nikoga nije bilo doma. Tu informaciju smatra lažnom zato što je, upravo zbog iščekivanja paketa, uvijek netko bio kod kuće, ili ona ili njezin partner.
"Šalju lažne obavijesti o pokušaju dostave paketa"
U međuvremenu se obratila i podružnici HP-a u Puli gdje su joj, kako nam je ispričala, kazali da ništa po tom pitanju ne mogu učiniti. Uz to je, kako kaže, učestalo telefonski pokušavala kontaktirati HP ne bi li saznala što je s paketom, no tamo joj se nitko nije javljao.
"Dva puta sam bila u podružnici u Puli gdje mi je rečeno da oni ne mogu previše učiniti i da je paket kod dostavljača, da ga je on zadužio. U međuvremenu sam im poslala upit i na Facebooku. Zanimalo me zašto mi šalju lažne obavijesti, a na moje upite su stizale automatske poruke.
Obavijesti na stranici HP-a o pokušaju dostave paketa su lažne zato što je uvijek netko bio u stanu, ili ja ili dečko. Paket je u vrijednosti 200 eura. Unutra se nalazi hrana za psa koja je naručena iz Njemačke 3. svibnja i već 6. svibnja je bila u Zagrebu, a eto iz Zagreba do Pule nije stigla ni nakon skoro dva tjedna", ispričala nam je čitateljica pa nastavila:
"Najgore mi je to što mi šalju lažne obavijesti. Dva puta sam išla osobno u poštu, molila sam ih da mi uruče paket. Ne mogu ni izbrojati koliko puta sam ih zvala na telefon, no bilo ih je nemoguće dobiti. U pozadini poziva samo se vrti glazba i obavijest da su svi agenti trenutno zauzeti te da treba pričekati do javljanja slobodnog operatera. I to tako ide u nedogled. Nitko se ne javlja. Poslala sam im upit i preko njihove stranice, no nitko mi nije odgovorio. Najviše me strah da ne vrate paket nazad u Njemačku", ispričala nam je.
Pošta: Pogriješio je novozaposleni radnik
Nakon što je Index zbog ovog slučaja kontaktirao Upravu HP-a, dok smo čekali odgovor, status paketa je promijenjen te je naznačeno da je u dostavi. U međuvremenu je stigao odgovor HP-a. Kažu da je pogriješio novozaposleni radnik.
"Dostavu na području kojem pripada i ulica u kojoj živi korisnica obavljao je novozaposleni poštar. Kolege su kontrolom utvrdili da poštar greškom nije dostavio navedenu pošiljku koja mu je bila zadužena za isporuku. Također, potvrdili su nam da će pošiljka biti danas uručena. Ispričavamo se korisnici i zahvaljujemo na razumijevanju", odgovorili su Indexu iz HP-a.
"Jako puno ljudi imalo je ovakav problem poput mene. Nedopustivo je da se problem rješava tek nakon upita medija"
Čitateljicu s kojom smo danas bili u kontaktu obavijestili smo da su nam iz HP-a kazali da će joj paket danas biti dostavljen. Kazala nam je da se ljudi i inače žale na rad HP-a, a smeta joj što nikako ne može dobiti povratnu informaciju od njih, nego tek onda kada se umiješaju mediji.
"Žao mi je ako je u pitanju novi zaposlenik koji se još snalazi na poslu. Ali isto tako ovo nije prvi put da imam istih ili sličnih problema s dostavom putem Hrvatske pošte i znam da nisam jedina. U razgovoru s ljudima nisam čula niti jedno pozitivno iskustvo s HP-om, svi imaju problema sličnih ili istih kao što je moj. Isto tako nedopustivo je da mediji moraju reagirati da bi korisnik dobio bilo kakvu informaciju od njih", ispričala nam je.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati