Konzumov "stručnjak za niske cijene" zna kako varati građane!
Screenshot: Konzum, Retail.hr
KRAJEM prošle godine Konzum je predstavio svog "malog zelenog" po imenu Kodi, koji tvrdi kako je "stručnjak za niske cijene" i kako svekoliko hrvatsko pučanstvo vodi u svijet najpovoljnije kupnje. No, je li tome doista tako? Retail.hr je odlučio Kodija staviti na test koji je pokazao da "mali zeleni" pronalazi zapravo "svemirske cijene" i da će vam slušanje njegovih savjeta dodatno stanjiti novčanik.
"Hvali se Kodi da zna sve cijene i da nas vodi u kupnju tamo gdje je najjeftinije, a kad eto nađe se netko tko ne odlazi u kupnju po sistemu kud svi Turci tud i mali Mujo, već odluči i sam provjeriti Kodijevu dobronamjernost"
"Moje ime je Kodi i vodim Vas u svijet najbolje kupnje. Stručnjak sam za niske cijene. Volim brojeve, ali ne volim visoke cijene! To se zna. Moja su strast popusti, sniženja, gratisi, akcije! Kad ih ugledam srce mi počne jače lupati i postajem toliko sretan da to moram podijeliti s drugima. Vaša dobra kupnja je moje najveće zadovoljstvo. Bit ću vaš najbolji prijatelj za pametnu kupnju i uvijek uz vas. Vodit ću vas kroz svijet popusta i akcija. Tamo gdje sam ja, tu su sniženja! Pratite me i vaša kolica bit će puna. I vaš stol. A što je najvažnije - i vaš novčanik bit će pun. U mene i moje znanje se u svako doba možete pouzdati. Krenimo, akcija počinje!", poručuje Kodi.
"Jadan Kodi radi punom parom, ali ne znamo za koju ekipu igra. Kaže uštedit će nam novac, ali opet nam nije jasno gdje to točno misli odrealizirati. Naime, hvali se Kodi da zna sve cijene i da nas vodi u kupnju tamo gdje je najjeftinije, a kad eto nađe se netko tko ne odlazi u kupnju po sistemu kud svi Turci tud i mali Mujo, već odluči i sam provjeriti Kodijevu dobronamjernost. E sad, da ne duljimo situacija je sljedeća, ili Kodi pojma nema ili pak nas namjerno mulja. Zapravo 90 posto ponuđenih cijena poznatih brendova su veće u odnosu na konkurenciju, a K-plus kao privatnu robnu marku, pak, ne možemo uspoređivati, jer se radi o drugim parametrima. Uglavnom kupujući po preporuci malog zelenog ostadosmo mi bez skoro pa 50 kuna", navodi Retail.hr, uz dodatak da su čak i cijene proizvođača u vlasništvu Agrokora veće u Kodijevoj promociji nego kod konkurencije, a za primjer su uzeli Zvijezdin kečap.
Tko još vjeruje Konzumu?
Ovo nije prvi put da su kupci Konzuma nasamareni. Tako je Index svojedobno pisao i o "domaćim" proizvodima iz Konzuma, svježe uvezenima iz Velike Britanije, Makedonije, Mađarske, Poljske, Tajvana, Bugarske, Nizozemske...
> Todorićeva Hrvatska do Tokija: "Jel´ ovo proizvod? Pa to ne znaš ni što je, ni odakle je!"
> Da je Todorić izbornik nogometne momčadi, teško da bi zaigrao Hrvat
![](/Content/img/loader_40px.gif)
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati