Hrvatski startup Agrivi proglašen najboljim na Startup Nations Summitu 2014 u Južnoj Koreji
Foto: Agrivi/facebook
HRVATSKI startup Agrivi proglašen je najboljim na Startup Nations Summitu 2014 koji se održao u Južnoj Koreji. U oštroj konkurenciji najboljih startup kompanija iz više od 40 zemalja Agrivi iz Kutine osvojio je prvo mjesto i nagradu od 50 tisuća dolara.
Agri-tech startup Agrivi ovog je mjeseca uspješno predstavio Hrvatsku na čak dva globalna startup natjecanja u Kopenhagenu i Seoulu, a na potonjem je odnio pobjedu.
Hrvatski agri-tech startup Agrivi sustav je za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom koji poljoprivrednicima pomaže osigurati produktivnost i profitabilnost proizvodnje. Iako je pokrenut prije svega devet mjeseci, ne samo da je prepoznat od strane hrvatskih institucija, već je ostvario i zapažene uspjehe na globalnim startup natjecanjima.
Samo u studenom Agrivi je predstavljao Hrvatsku na dva ovogodišnja globalna startup natjecanja. Creative Business Cup održan je u Kopenhagenu od 17. do 19. studenog, i na njemu je Agrivi sudjelovao kao ovogodišnji hrvatski predstavnik nominiran od strane Hrvatske unije malih poduzetnika (HUMP-CROSBU).
Agrivi je također predstavljao Hrvatsku i na globalnom natjecanju World Startup Competition održanom od 23. do 25. studenog u Seoulu u Južnoj Koreji. Riječ je o natjecanju najboljih startupova iz četrdeset i šest zemalja svijeta, na kojemu je Agrivi sudjelovao kao hrvatski predstavnik izabran od strane Ministarstva poduzetništva i obrta Republike Hrvatske. U iznimno jakoj konkurenciji, Agrivi je ostvario nevjerojatan uspjeh te je izabran kao najbolji startup pobjednik, što mu je donijelo i glavnu nagradu od pedeset tisuća dolara.
"Presretni smo zbog pobjede i osvojenog prvog mjesta! Naš cilj bio je kvalitetno prezentirati ne samo naš projekt, već i Hrvatsku te identificirati potencijalne partnere za tamošnja tržišta, posebno za Dansku i za Koreju. Ipak, moram priznati da smo priželjkivali pobjedu jer nam titula pobjednika na jednom ovako prestižnom svjetskom natjecanju osigurava ne samo veliku čast te novčanu nagradu, već i globalnu prepoznatljivost koja je ključna za ostvarivanje kontakta s velikim investitorima te omogućava lakši pronalazak partnera na vanjskim tržištima širom svijeta, što nam je itekako važno za daljnji razvoj poslovanja.", izjavio je Matija Žulj, direktor tvrtke Agrivi.
Agrivi trenutno koriste poljoprivrednici iz više od osamdeset zemalja, a broj korisnika raste svaki mjesec.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati