Tijekom njegovog drafta pustili su reklamu za tacose. Sada je MVP
NIKOLA JOKIĆ premoćno je pobijedio u izboru za najkorisnijeg igrača NBA lige u sezoni 2020./2021., ispred Stephena Curryja i Joela Embiida.
Jokić ove sezone nije propustio nijednu utakmicu regularnog dijela. Imao je fantastičan učinak od 26.4 poena, 10.8 skokova, 8.3 asistencije, 1.3 ukradene lopte i 0.7 blokova po susretu. Pri tome je gađao čak 57% iz igre te 87% s linije slobodnih bacanja.
Denver Nuggetse doveo je do trećeg mjesta u Zapadnoj konferenciji s omjerom od 47 pobjeda i 25 poraza. Uspješno je riješio i Portland Trail Blazerse u prvoj rundi playoffa, a na putu do finala Zapada stoje mu Phoenix Sunsi.
Jokić je postao prvi igrač ikad iz svoje franšize s ovom nagradom i tek peti neamerički igrač kojem je to pošlo za rukom, nakon Hakeema Olajuwona, Stevea Nasha, Dirka Nowitzkog i Giannisa Antetokounmpa.
Najimpresivniji dokaz Jokićevog (26) napretka otkako je prije šest godina debitirao u NBA ligi je to što je postao najniže draftirani igrač u povijesti s najprestižnijom individualnom nagradom u najjačoj ligi svijeta.
Jokić je 2014. bio anonimni tinejdžer iz nepoznatog kluba Mega Vizura, koji je tada bio tek nešto stariji od svog mladog centra. Sukladno tome dobio je i mjesto na draftu. Izabran je u drugoj rundi 2014. godine kao tek 41. igrač.
O tome kakav je "garbage time" u draftu dobio Jokić svjedoči i podatak da kada ga je Denver izabrao, gledatelji prijenosa nisu mogli vidjeti tradicionalni dio showa. Umjesto izlaska igrača na pozornicu i stavljanja na glavu šilterice kluba koji ga je izabrao, puštena je reklama za lanac restorana brze prehrane kojem su specijalnost tacosi.
Naravno, sada se taj "najveći gaf u povijesti prijenosa NBA drafta" masovno dijeli na društvenim mrežama:
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati