Za cool dečke s otkačenim stilom: Prva kampanja Anthonya Avangarda "Oxygen"
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Vlatka Fuego
HVALJENI mladi dizajner Antun Aščić, koji stoji iza brenda Anthony Avangard svoju je novu kolekciju za muškarce predstavio na ovosezonskom Cro-A-Porteru, gdje ga je publika pozdravila oduševljenim pljeskom.
Odlična kampanja za kolekciju "Oxygen" koju je danas predstavio ujedno je i njegova prva modna kampanja kojom se lansira u nešto ozbiljnije vode hrvatske modne scene.
Kako doznajemo, Anthony je inspiraciju pronašao u sportu i događajima kao što je Univerzijada 1987. što cijeloj kolekciji daje retro prizvuk. Dobiveni rezultat je spoj plivača, skejtera i nogometaša. Kroz kolekciju su provučene i neke druge inspiracije kao što su sloboda, autobiografija, degradacija, bunt i navijači iz predgrađa koje su pomiješane sa šarmom, humorom i ironijom.
Kombinacijom dezena naglašava humor dok grafičkim motivima aludira na ironiju. Kolekcija je bazirana na pamučnim materijalima, mrežicama, muslinu i eko koži. Krojevi su jednostavni i sportski, a udobnost je na prvom mjestu. Perfektno izrađeni ruksaci i zanimljive čarape samo su dio iz kolekcije koji osvajaju na prvu. U suradnji s njemačkim brendm Endurer nastali su i dizajnerski longboardovi koji su zaokružili priču ovog mladog dizajnera.
Za analogne fotografije fotografije zaslužna je Vlatka Fuego, make up potpisuje Karla Zelić, a zaštitna lica su Kris Čaćić, Patrik Cvetko (AK Models), Rikard Škegro (AK Models), Oliver Vučković (Sonic Models) i Dario Dunaj.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati