Od 1992. nas uveseljava svojim pjesmuljcima, no tek je 2018. snimila prvu modnu kampanju
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Instagram
MOŽETE li vjerovati da se pop princeza do sada nije našla niti u jednoj modnoj kampanji?
Koliko god to zvučalo nevjerojatno, s obzirom na njenu golemu popularnost početkom 2000-ih, Britney Spears tek je s 36 godina prvi put postala zaštitno lice jedne velike modne kuće. Riječ je o brendu Kenzo, a pjevačica se svojom prvom modnom kampanjom pohvalila na Instagramu.
Prvo pa muško, reklo bi se, jer osim što je riječ o svjetski poznatom brendu, kampanju je snimio jedan od najpoznatijih modnih fotografa na svijetu Peter Lindbergh.
Britney u kampanji nosi komade iz najnovije kolekcije brenda čiji je naziv La Collection Memento N°2, a na svim fotkama u fokusu je njen savršeno isklesani trbuh.
Brend je na jednoj fotografiji rekreirao i njen legendarni traper look s dodjele nagrada American Music 2001. godine, samo u modernijem i oskudnijem izdanju te bez Justina Timberlakea.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tada je Britney nosila dugačku haljinu u nekoliko različitih nijansi trapera, a u novoj kampanji pozira u traper gaćicama i topiću, jakni, šilterici te čizmama iznad koljena.
Čini se da su se svi njeni catwalk videouraci s Instagrama napokon isplatili jer sada je i službeno postala model.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati