Wow! Možete li vjerovati da je ovo domaća modna kampanja?
Foto: Šime Eškinja
HRVATSKI modni brand eNVy room predstavio je nevjerojatnu modnu kampanju koja bi se bez problema mogla naći na stranicama prestižnih časopisa kao što su Vogue ili Vanity Fair!
Za potrebe snimanja ovog glamuroznog editorijala, dvojac je pretvorio Koranu Gvozdić u crvenokosu divu Marilyn Monroe 21. stoljeća te uz pomoć njezine nevjerojatne transformacije predstavio kampanju za kolekciju jesen/zima 2012/2013 koja je u travnju ove godine prikazana na Fashion.hr-u.
Kampanja je razvijena pod direktorskom palicom odličnog Šime Eškinje, dok šminku potpisuje Sanja Agić, a kosu Irena Ružić.
Inspirirani starim Hollywoodom i modom 40-tih i 50-tih, kolekcija jesen/zima 2012/13 odiše retro prizvukom spajajući naočigled nespojive elemente kao što su dnevni komadi s večernjima, balansirajući između romantične čednosti i pin up seksipila. Tim se slijedom silueta kreće od lepršave do pripijene, s mnogo dominantnih floralnih motiva, ali i colour blockinga.
Dvojac eNVy room izjavio je: "Prvu suradnju sa Šimom ostvarili smo ovo ljeto pri razvijanju eNVy room weddings kampanje. Već smo od ranije fanovi Šiminog rada, ali nakon te uspješne suradnja ni nova nije bila upitna. Uz Koranu nas pak veže dugogodišnja suradnja i prijateljstvo. Korana je nosila našu prvu samostalnu reviju koju smo održali 2004 godine, a nosila je skoro i sve ostale naše revije do danas. Uzimajući još u obzir da je Korana fantastičan foto model, bilo je samo pitanje vremena kada će ona biti zaštitno lice eNVy room kolekcije. Mišljenja smo da je Korana savršeno utjelovila crvenokosu divu Marilyn Monroe za 21. stoljeće.".
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati