Tihana Harapin Zalepugin zaštitno je lice nove kampanje branda LINK
Foto: Press Foto
HRVATSKI modni brand LINK u svojoj novoj kampanji odlučio je predstaviti "stvarnu ženu - ženu koja pripada generaciji žena za koje je stil stanje duha i odabira, ali ne i godina".
Zaštitno lice kampanje tako je postala Tihana Harapin Zalepugin, ikona hrvatske modne scene.
"Tijekom nastajanja LINK-ove kolekcije za proljeće/ljeto 2015., koja će tijekom sljedeća dva mjeseca biti predstavljena u Düsseldorfu, Las Vegasu i New Yorku, počela se javljati ideja o vizualima koji bi pratili kolekciju i ženi koja je zaista i nosi", pričaju popularni modni dizajneri.
"Ovaj je editorijal istodobno posveta ženi koja poštuje i živi modu, odgaja generacije i pronalazi modele nestvarne ljepote. Nevjerojatna je energija kojom zrači, osobnost koja je u jednom trenutku nježna i ranjiva, a u drugom nadmoćna, gotovo agresivna. Prepoznala se u toj odjeći i uživala je u svakom trenutku snimanja. Vjerujemo da su uz njezinu prisutnost i naše modne ideje dobile dublji smisao" – zaključili su Ogi i Zoran.
Crna i bijela boja koje dominiraju kolekcijom istodobno su skromne i arogantne – bezvremenske baš kao i žena koja ih nosi. Pogledajte najavnu kampanju i dopustite da vam spoju dvaju bezvremenskih ljepota pogodi unutrašnji duh i razdrma cijeli konvencionalni svijet.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati