Novi miris branda "Moschino" izgleda kao sredstvo za čišćenje stakla

Foto: Moschino
OTKAČENI Jeremy Scott ne prestaje iznenađivati maštovitim novitetima.
Nakon što je predstavio kolekciju za Moschino inspiriranu praonicom automobila, u kojoj su apsolutni hit komadi maska za mobitel i torbica u obliku sredstva za čišćenje prozora, Jeremy je otišao korak dalje s duhovitom kampanjom za novi miris ovog branda.
Glavno iznenađenje je bočica mirisa koja izgleda poput sredstva za čišćenje stakla, a njegovo zaštitno lice je lijepa Linda Evangelista, jedna od vodećih manekenki iz ere supermodela koji su pistama žarili i palili devedesetih godina.
Pod nazivom "Fresh Couture", novi miris branda Moschino na policama parfumerija naći će se krajem ove godine, i to u veličinama od 30, 50 i 100 ml.
Miris je svjež, no naravno, ne podsjeća na sredstvo za čišćenje već miriši na mandarine, božur, ylang ylang, maline, pačuli i bergamot.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati