Volkswagen i partner iz Belgije planiraju u Europi proizvoditi materijale za baterije
NJEMAČKI automobilski div Volkswagen osnovao je s belgijskom grupom Umicore zajedničku tvrtku koja će u Europi proizvoditi materijale za baterije za električna vozila.
Nova tvrtka IONWAY opskrbljivat će tvornice baterijskih ćelija Volkswagenove podružnice PowerCo u Europi jeftinim materijalima za proizvodnju baterija, objavili su u zajedničkom priopćenju VW i belgijska tvrtka. U VW-u nadaju se da će novi projekt smanjiti troškove električnih vozila.
"U suradnji s našim pouzdanim partnerom Umicoreom osigurat ćemo internu nabavu ključnih materijala za proizvodnju ćelija po razumnim cijenama", rekao je krajem prošlog tjedna izvršni direktor VW-ovog odjela za proizvodnju baterija PowerCo Frank Blome.
"Zahvaljujući sigurnom pristupu tvrtka PowerCo isporučivat će grupi Volkswagen cjenovno konkurentne baterijske ćelije kroz razdoblje od više godina - omogućujući njezinim brendovima da kupcima ponude atraktivna, cjenovno pristupačna električna vozila", naglasio je Blome.
U zajedničku tvornicu do kraja desetljeća namjeravaju uložiti tri milijarde eura
Očekuje se da će nova tvrtka sa sjedištem u Bruxellesu u "zreloj" fazi isporučivati materijale za 2.2 milijuna električnih automobila godišnje i podmirivati značajan dio potražnje u budućim VW-ovim tvornicama baterija u Europi, priopćile su kompanije.
VW i Umicore najavili su projekt prije godinu dana, a do kraja desetljeća namjeravaju u zajedničku tvornicu uložiti ukupno tri milijarde eura.
Dužnost izvršnog direktora IONWAY-a povjerena je bivšem Umicoreovom menadžeru Thomasu Jansseuneu, a dužnost financijskog direktora menadžeru PowerCoa Achimu Holzeru.
VW planira u Europi izgraditi šest tvornica baterijskih ćelija do 2030.
VW planira u Europi izgraditi šest tvornica baterijskih ćelija do 2030. Počeli su s gradnjom prvog pogona u Salzgitteru u Njemačkoj, a drugi namjeravaju izgraditi u Španjolskoj, u blizini Valencije.
Pogoni bi trebali proizvoditi baterije za budući VW-ov električni automobil u najnižoj cjenovnoj kategoriji, koji bi prema planovima kompanije trebao stajati manje od 25.000 eura i krenuti u prodaju 2026. godine.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati