Srpski Smoki i Bananica postali hrvatski
Tekst: H.A.
Screenshot: Press, Danas, Stark
VEĆINA srpskih medija danas je objavila reakcije na prodaju slovenske Droge Kolinske Atlantic Grupi Emila Tedeschija. Podsjetimo, jučer je i službeno objavljeno kako je Atlantic Grupa kupila Istrabenzovu prehrambenu industriju Drogu Kolinsku, i to za 382 milijuna eura, čime je postala jednom od najvećih prehrambenih kompanija u jugoistočnoj Europi, s prihodom od 600 milijuna eura, 4300 zaposlenih te jednim od najsnažnijih portfelja proizvoda široke potrošnje s vodećim brendovima iz vlastite proizvodnje kao što su Cedevita, Argeta, Barcaffe, Grand Kafa, Cockta, Smoki i Multipower, zajedno s globalnim liderima - Wrigleyjem, Ferrerom, Hippom i Johnson&Johnsonom, koje kompanija distribuira na području regije.
"Smoki i Bananica hrvatski"
Srpski Danas i Press u naslovu već naglašavaju kako su Smoki i Bananica u hrvatskom vlasništvu. Danas piše o pozitivnom imidžu Emila Tedeschija te da na njegovom imenu nema mrlja iako je jednom imao problema s poreznom upravom jer nije dobro obračunao porez. "Koliko je poznato, nema bitnijih veza niti sa strankama. I nema negativan imidž kao pojedini hrvatski tajkuni već ga smatraju sposobnim", piše Danas.
"Hrvatska Atlantic Grupa postala je vlasnik srpskih prehrambenih brendova Smokija, Bananice, Najljepših želja i Grand Kafe. Emil Tedeschi preuzeo je čak tri srpske kompanije - "Soko Štark", "Grand prom" i "Palanački kiseljak", piše Press u tekstu s naslovom "Hrvatski bananica i smoki". Novinar dodaje kako je Tedeschi poznat kao kralj instant napitaka te da je jedan od najvećih distributera robe široke potrošnje u regiji.
Dosadašnji predsjednik Upravnog odbora Droge Kolinske, srpski biznismen Slobodan Vučićević, smatra kako je Atlantic Grupa dala fenomenalnu ponudu, pogotovo što je do realizacije kupoprodaje došlo u vrijeme krize. "Brendovi iz Srbije u sigurnim su rukama i samo će se još razvijati", rekao je Vučićević za Press ne želeći otkriti koliko je on zaradio, već je komentirao kako je zadovoljan jer je cifra nešto viša nego što se nadao. Danas piše kako će on dobiti oko 12 milijuna eura.
Direktorica Atlantik Grupe Gabrijela Kasapović u razgovoru za Press rekla je kako očekuje da će srpski brendovi uz njihovu pomoć bolje prolaziti na hrvatskom tržištu. "Smoki i bananica će se bolje prodavati u Hrvatskoj nego dosad, Imamo velika očekivanja od srpskih proizvoda", dodala je.
Zmago Jelinčić: To je obična svinjarija
U Sloveniji nije bilo većih reakcija na prodaju njihove Droge Kolinske Tedeschiju. Premijer Borut Pahor rekao je da ne zna ništa o tom poslu pa stoga ne može niti komentirati. Slovensko ministarsvo vanjskih poslova kratko je komentiralo kako očekuju da će novi vlasnik zadržati radna mjesta u Sloveniji. Poslovni list Finance piše kako više hrvatskih investicija u Sloveniju onemogućavaju novac i politika.
Jedini koji je zgrožen prodajom Droge Kolinske Atlantic Grupi je poznati nacionalist Zmago Jelinčić koji je cijelu priču nazvao običnom svinjarijom.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati