Šef Udruženja marina: Turist ode iz marine i onda ga "ošišaju" za nekvalitetnu hranu

PREDSJEDNIK Udruženja marina Hrvatske gospodarske komore (HGK) Sean Lisjak izjavio je u središnjem Dnevniku HTV-a da su rezultati u charter turizmu u ovoj godini bolji od očekivanih.
"Moram priznati da smo se iznenadili, jer smo čak bolji u noćenjima što se tiče charter gostiju", rekao je. Napomenuo je da je lani zabilježeno 302 tisuće dolazaka i 1,8 milijuna noćenja, dok je ove godine broj dolazaka nešto manji, a broj noćenja veći.
"Tržište će odrediti je li previše plovila"
Na pitanje je li Grčka glavna konkurencija, potvrdio je da je ta zemlja napravila velik iskorak.
"Jako dobro stoje, kolege iz charter grupacija to stalno ističu i upoznaju relevantne kolege. Grčka je napravila strahovito velik iskorak. Obnovili su plovila starijih godišta. I oni su se probudili nakon covida i jako, jako napreduju. Gradi se nekoliko luksuznih marina i moramo ih imati na oku i naći način kako da se s time borimo", upozorio je.
Komentirajući broj charter plovila, ističe kako će tržište odrediti je li ih previše. "Ista stvar koja se dogodila zbog apartmanizacije, događa se i u našem charteru. U floti smo 2015. imali 2500 plovila, a sada su podaci 4706 plovila. Je li to puno ili nije, to će samo tržište potvrditi", napomenuo je.
Kazao je da dio gostiju s emitivnih tržišta odlazi u Grčku ili Španjolsku. "Oni su napravili cjenovni iskorak i moram priznati da su povoljniji. To je poznato i protiv toga se trenutačno ne možemo boriti. Ono što možemo je napraviti isto što je napravila Grčka", poručio je.
"Podižemo cijenu u skladu s potrebama i inflacijom"
Na pitanje o rastu cijena u marinama, Lisjak kaže da je najveći problem "šišanje gostiju" od strane ugostitelja.
"Najmanji problem su cijene u marinama, a najveći je problem percepcija klijenta koji iz marine ode na izolirano mjesto, a onda ga, kako kažemo narodski, ošišaju za neku nekvalitetnu hranu i ugostiteljsku uslugu. To čini ružnu sliku o nama", ustvrdio je.
Istaknuo je da su marine "podizale cijenu u skladu s potrebama, poskupljenjima, inflacijom i zadržavanju standarda svojih zaposlenika".
"Ove godine ćemo dobiti konkretan podatak o potrošnji naših klijenata. Onda ćemo znati na čemu smo. Zadnji podaci su govorili da je to nekih 250–280 eura potrošnje dnevno. Možemo zaključiti da i oni malo štede i ne idu u troškove kakve su prije prakticirali", zaključio je.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati