Istražili smo koliko vrijede automobili koje voze HDZ-ovci: Ima ih koji koštaju i do milijun kuna
Foto: A.D./Index
KRATKIM pregledom voznog parka ispred zagrebačke Arene mogli smo vidjeti da su simpatizeri najjače oporbene stranke vjerni njemačkim brandovima, a mi smo istražili koji točno modeli su u pitanju i koliko koštaju.
Definitivno najpopularniji su Mercedes i BMW, a odmah iza slijedi VW grupa. Od brandova koji nisu izravno njemački prolaze samo posebni modeli, poput Range Rovera, jedinog pravog premium terenca, ili pak Hiluxa, najboljeg radnog vozila izvan asfalta. Konfekciji i best buy klasi ni traga. Princip je jasan, bolje polovna "mečka" ili BMW nego novi auto manje zvučnog branda. Očito se HDZ-ovi ljubitelji, bar oni koji su pohodili Arenu, vole izraziti, a i ne štede. U pogledu goriva nema izuzetaka, svi prednost daju dizelskom gorivu.
BMW 318d
E90 generacija na scenu stupa 2005. godine i bila je prisutna sve do 2012. godine kada je stigao osjetno moderniji F30. Jedan od najpopularnijih je upravo 318d, koji nudi optimalnu mjeru luksuza i troškova vlasništva, a namijenjen je manje zahtjevnim vozačima. Dvolitreni motor razvija 122 KS, a kasnija godišta 143 KS.
Ovisno o stanju, opremi i naravno godištu cijene dosta variraju, a spomenuti primjerak mogao bi sada vrijediti oko 15.000 EUR. Novi je stajao oko 250.000 kn.
Mercedes Benz C klasa 320 CDI
Prethodna generacija C klase (W204) je prisutna na tržištu do ove godine kada je stigao nasljednik. (W205). U međuvremenu je imala jedan značajniji redizajn koji je donio tehnološki napredak i pozicioniranje na sam vrh ponude.
320 CDI izvedba spada u sam vrh ponude. Pokretana 225 KS snažnim motorom pruža vrhunske performanse nudeći pritom uglađenost velikih limuzina. Cijena polovnih primjeraka kreće se od 16.000 EUR naviše.
Range Rover Sport
Range Rover Sport druge generacije na tržištu je prisutan od prošle godine. Upravo je osjetno dinamičnija Sport izvedba omogućila širu popularizaciju Range Rovera, posebno među mlađim klijentima. Tako ovom modelu nije mogao odoliti ni proslavljeni tenisač Goran Ivanišević koji i danas vozi Sport izvedbu prve generacije.
Novi model se nudi u nekoliko motornih izvedbi počevši od 3.0 V6 dizelaša sa 258 KS i 292 KS. Benzinci su 3.0 V6 sa 340 KS i 5.0 V8 sa 510 KS, oba kompresorski potpomognuta. Cijena se kreće od 750.000 kn, pa sve do 1,3 milijuna kn.
BMW 520d XDrive
Premium limuzina srednje klase najnovije generacije (F10) je omiljena među poslovnim ljudima. Krasi ju moderan dizajn i odlične vozne osobine. Onima dubljeg džepa posebno su zanimljive XDrive izvedbe s pogonom na sve kotače.
520xd pokreće dvolitreni dizelaš snažan 184 KS, koji omogućuje sprint do 100 km/h za 8,1 sekundi uz maksimalnu brzinu od 228 km/h.
M sport paket dotjerao je izgled, posebno prednjeg kraja, ali i podigao cijenu za dodatnih 40-ak tisuća kuna. Osnovna cijena ovog modela je 392.541 kn.
Toyota Hilux 3.0 D-4D
Hilux je vjerojatno najpopularniji pick-up u povijesti (ako na treb zaboravimo Ford F). Posljednja, sedma, generacija aktualna je od 2005. pa sve do svibnja ove godine. Osim karoserijskih izvedbi kupci su mogli birati između dva dizelska motora, 2.5 i 3.0 D-4D. Potonji je osjetno snažniji i redovito se isporučuje u kombinaciji automatskog mjenjača.
Hilux je izuzetno radno vozilo, ali i vozilo namijenjeno avanturistima koji vole asfalt zamijeniti teškim terenom. Cijena ovog vozila je oko 350.000 kn za potpuno opremljenu izvedbu, odnosno od oko 18.000 EUR kada govorimo o polovnim primjercima.
BMW 320d
BMW 320d generacije E90 je vrlo popularan a tržištu rabljenih. Sve rečeno za 318d vrijedi i na ovom modelu, ali uz začin moćnijeg motora (163-184 KS, ovisno o modelskoj godini), a time osjetno boljih voznih osobina.
Opremljen motorom snage 163 KS 320d je kao novi stajao oko 265.000 kn, a danas se polovni primjerci u odličnom stanju kreću oko 16.000 EUR.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati