HRVATSKA poštanska banka upozorila je klijente na pojačanu aktivnost prevaranata koji se predstavljaju kao zaposlenici banke i telefonom traže provjeru ili zamjenu novčanica.
Prema priopćenju, prevaranti potom dolaze na adresu klijenta ili ga upućuju u određeni centar banke, gdje “vrše provjeru novčanica i utvrđuju da ih treba zamijeniti”, nakon čega novac preuzimaju.
"HPB nikada ne traži osobne podatke preko telefona"
Iz banke naglašavaju da zaposlenici HPB-a nikada ne traže provjeru ni zamjenu novčanica te takve radnje ne obavljaju u domovima klijenata. Sve takve pozive, poručuju, treba smatrati sumnjivima.
HPB ističe da zaposlenici nikada neće tražiti ni osobne podatke, uključujući preslike kartica, osobnih iskaznica ili informacije o stanju računa putem e-pošte ili telefona. Banka poziva građane na oprez i hitno prijavljivanje sumnjivih poziva ili dolazaka nepoznatih osoba.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati