Britanac je novi direktor Rimčeve firme za robotaksije
NA WEB stranici Vernea, firme koja vodi projekt robotaksija, jučer je objavljeno da tvrtku kao glavni izvršni direktor preuzima Darren Gwynne. Tu je funkciju dosad imao Marko Pejković.
>> INTERVJU S RIMCEM O ROBOTAKSIJIMA "Pišali smo krv za ovo, dali smo svoj život"
"Verne, hrvatski startup koji razvija novi ekosustav urbane autonomne mobilnosti, ulazi u novu razvojnu fazu i intenzivira aktivnosti u svim poslovnim područjima. Nakon što su prototip dizajna, koncept usluge i novi brend predstavljeni javnosti u lipnju, Verne nastavlja razvijati sva tri ključna elementa svoje buduće usluge: potpuno autonomno električno vozilo, korisničku aplikaciju i specijaliziranu infrastrukturu.
Verne zajedno sa svojim AD tehnološkim partnerom Mobileye u Zagrebu testira sustav autonomne vožnje (sa sigurnosnim vozačem). Tvrtka privodi kraju pripreme za početak izgradnje proizvodnog pogona za autonomna električna vozila u VGP Park Zagreb, na površini od 28.500 četvornih metara. Također, u tijeku je izgradnja prvog "Mothershipa" - centra za održavanje, punjenje i čišćenje vozila Verne u Zagrebu", objavili su na stranici Vernea.
Darren Gwynne je novi glavni izvršni direktor
U objavi stoji da Darren Gwynne postaje novi glavni izvršni direktor.
"Gwynne je Stručnjak s više od 30 godina iskustva u automobilskoj industriji. Prije nego što se pridružio Verneu, Gwynne je većinu svoje karijere proveo na vodećim pozicijama u Hondi, globalnom automobilskom divu.
Gwynne je član Verneovog tima od sredine 2020., a posljednje dvije godine obnašao je dužnost glavnog operativnog direktora tvrtke i direktora britanskog ureda Vernea u Wellesbourneu. Njegovo dragocjeno iskustvo u industriji uključuje upravljanje cjelokupnim opskrbnim lancem i serijsku proizvodnju motornih vozila, odnose s poslovnim klijentima i partnerima, kao i vođenje strateških projekata i multinacionalnih timova, s naglaskom na operativnu i financijsku učinkovitost organizacije", stoji na stranicama.
Bivši glavni izvršni direktor Marko Pejković, jedan od osnivača Vernea uz Matu Rimca i Adriana Mudrija, nastavlja vođenje kao član Uprave i CBO.
"Pred nama su najzahtjevniji izazovi"
"Vjerujemo da je Darrenovo iskustvo u postavljanju serijske proizvodnje motornih vozila ključno u razvoju naše tvrtke u ovoj fazi. Nastavljamo jačati našu organizaciju u skladu s razvojem projekta, uzimajući u obzir da će se opseg naših napora samo povećavati, a pred nama su najzahtjevniji izazovi.
Potpuno smo usredotočeni na daljnji razvoj svih elemenata naše usluge, na testiranje našeg potpuno autonomnog vozila i njegovog sustava autonomne vožnje te na izgradnju naše infrastrukture - uključujući Mothership - do prve tvornice Vernea", rekao je Marko Pejković.
Gwynne: Izuzetno sam ponizan i ponosan
"Prvo bih želio zahvaliti suosnivačima Mati, Adrianu i Marku što su mi omogućili ovu priliku. Izuzetno sam ponizan i ponosan što sam dio tima koji razvija tako jedinstven projekt na globalnoj razini.
Hrvatska i Zagreb sada su na karti svjetskih metropola koje razvijaju rješenja autonomne mobilnosti uz gradove poput San Francisca i kineske velegradove, gdje se autonomna vozila smatraju eksponencijalnim skokom u razvoju urbane mobilnosti.
Moj prioritet je nastaviti voditi tim kroz postizanje naših poslovnih ciljeva i pružiti klijentima sigurno, jednostavno i personalizirano iskustvo gradske mobilnosti," rekao je Darren Gwynne.
Podsjetimo, za robotaksije je iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti EU izdvojeno 179.5 milijuna eura, a Rimac je najavio da će do 2026. godine korisnici imati na raspolaganju 50 do 100 automatiziranih vozila.
>> Registar Afera: Afera Robotaxi
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati