Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja odobrila prodaju RTL-a Hrvatska
AGENCIJA za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) danas je na prvoj razini odobrila namjeru provedbe koncentracije koja nastaje stjecanjem izravne kontrole na trajnoj osnovi poduzetnika CME Media nad poduzetnikom RTL Hrvatska.
"AZTN je ocijenio da konkretna koncentracija nema značajan učinak na tržišno natjecanje, budući da se njome ne stvara novi niti jača postojeći vladajući položaj sudionika koncentracije na tržištu. Tijekom ocjenjivanja koncentracije, AZTN je posebnu pozornost obratio na tržište televizijskog oglašavanja", navodi se u priopćenju objavljenom na mrežnoj stranici Agencije.
Televizija procijenjena na 50 milijuna eura
Sredinom veljače ove godine PPF Grupa (PPF) je objavila da je njezina podružnica CME Media Enterprises (CME) potpisala ugovor o preuzimanju 100 posto vlasništva u RTL Hrvatska, pri čemu je imovina hrvatske komercijalne televizije procijenjena na 50 milijuna eura. Kao dio transakcije CME je osigurao dugoročna prava na zadržavanje i korištenje RTL brenda u Hrvatskoj, naveli su tada u priopćenju.
Napomenuli su i kako transakcija podliježe uobičajenim uvjetima zaključenja uključujući dobivanje odobrenja Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja i Agencije za elektroničke medije u Hrvatskoj, a njezino zaključenje očekuje se sredinom 2022. godine.
Iz AZTN-a u današnjem priopćenju objašnjavaju kako je u ovom slučaju riječ o prijavi namjere provedbe koncentracije koja nastaje stjecanjem izravne kontrole na trajnoj osnovi poduzetnika CME nad RTL-om.
"Riječ je o horizontalnoj koncentraciji koja se odnosi na područje medija. CME nije prisutan na mjerodavnim tržištima u RH, a ovom koncentracijom će preuzeti poziciju RTL-a te neće doći do promjene u strukturi tržišta", ističu iz AZTN-a.
"Nema kršenja Zakona o elektroničkim medijima"
Podsjećajući kako se predmetna koncentracija odnosi na područje medija na koje se primjenjuju i propisi o elektroničkim medijima, iz Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja obrazlažu da su donijeli odluku nakon što je Agencija za elektroničke medije 28. travnja donijela mišljenje kako provedbom ove koncentracije ne dolazi do kršenja odredbi u smislu odredbi Zakona o elektroničkim medijima.
Prema zaprimljenim podacima i dokumentaciji iz prijave koncentracije utvrđeno je kako će provedba koncentracije imati učinak na mjerodavnim tržištima pružanja usluga televizijskih kanala na veliko, pružanja usluga televizijskih kanala na malo, stjecanja (iskorištavanja) audiovizualnoga televizijskog sadržaja, televizijskog oglašavanja, oglašavanja na internetu (elektroničke publikacije) i tržištu naklade elektroničkih publikacija (internetski portali), sve na teritoriju Republike Hrvatske, zaključuje se u priopćenju AZTN-a.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati