"7 nevjerojatnih marketinških tajni da u svoj biznis dovedete nove klijente i zadržite ih!"
Foto: Promo
AKO IMATE vlastiti biznis, proizvod ili uslugu koju želite bolje prodati, sada možete unovčiti ovih 7 nevjerojatnih načina povećanja profita - testiranih u Hrvatskoj!
Evo o čemu se radi: po prvi puta u Hrvatskoj, jedan marketinški stručnjak pristao je otkriti svoje tajne - potpuno besplatno!
Tako je, Dominik Bjegović, vjerojatno naš najskuplji marketinški um odlučio je učiniti korak dalje i "staviti svoj novac gdje su mu usta" nudeći 300 hrvatskih poduzetnika koji se prijave besplatni teleseminar gdje će otkriti ono što zove 7 ključeva do bogatstva.
Ako još ima mjesta, možete provjeriti sami o čemu je riječ kada kliknete ovdje.
Tajna mucavog marketinškog genija napokon otkrivena!
"Dominik bi se pojavio, rekao nam da nije dobar govornik, zamuckivajući otkrio marketinški koncept koji mi sada na svakih uloženih 1.000 kuna donosi nevjerojatnih 17.500 kuna nazad. Ne moram ni napomenuti da sada ulažem u svoj marketing što više mogu.", kaže Vlado Pavić, polaznik jednog od Dominikovih seminara.
Zato, ako želite besplatno iskušati Dominikovu Strategiju nadmoći™ otiđite odmah na www.prednost.com/tele/ i prijavite se.
Pohvalno je vidjeti da se netko kod nas usudi dokazati svoje sposobnosti prije nego nešto proda.
Sve što trebate je internet pristup!
Dominik će svoje profitabilne koncepte otkriti na tzv. telekonferenciji. To je kada se telefonski (ili putem interneta u ovom slučaju) spojite na konferencijski poziv gdje vi postavljate pitanja, a predavač interaktivno i vama prilagođeno iznosi svoje koncepte.
Više detalja ovdje.
Kako brzo i lako UDVOSTRUČITI prodaju
Dominik otkrio: "Oglasni prostor košta isto proda li 5 proizvoda, 50 proizvoda ili 500 proizvoda. Koristeći malo znanje, testirane marketinške koncepte koje ću otkriti na teleseminaru, sada možete iste marketinške aktivnosti učinit uvjerljivijim, učinkovitijim i profitabilnijim."
Udvostručavanje prodaje i profita biti će glavna tema besplatnog teleseminara 7 ključeva do bogatstva (kliknite ovdje za registraciju).
Najlakši način za postaviti se kao ekspert u očima klijenata i povećati prodaju
"Ne postoji lakši način za prodati nego kada imate izgrađeno povjerenje s klijentom. Otkriti ću malo znane načine koje moji klijenti koriste da se brzo i lako pozicioniraju kao vodeći resurs na tržištu", kaže nam Dominik.
Tajna učinkovitog oglašavanja koju zna manje od 1% hrvatskih poduzetnika
Tajna Dominikova uspjeha kao marketinškog stručnjaka je u tome što je prvo usavršio svoje umijeće prodaje i oglašavanja. Na brojnim svjetskim top listama je među prvih 25, na nekima i među prvih 3 najučinkovitijih pisaca oglasa. Pristao nam je otkriti jednu tajnu:
"Vidite, naši poduzetnici kao da gađaju iz sačmarice... ispale puno sačme, ali samo par zrnaca pogodi metu. To djeluje za proizvode poput Coca Cole koji su rasprostranjeni i namjenjeni za mase. No što kada jedan trgovac namještajem, nekretninama, automobilima; iznajmljivač apartmana; knjigovođa;... pokuša prodati na taj način. Jednostavno potroši previše novca da bi mu oglašavanje bilo isplativo. Treba vam pristup oglašavanju koji će jasno identificirati i privući vašeg ciljanog klijenta i nikog drugog. Poput snajpera kada jednom opali i svu snagu usmjeri na jednu točku... meta padne", otkriva Dominik.
Više o Dominikovom načinu oglašavanja možete otkriti kada se prijavite na besplatnu telekonferenciju na www.prednost.com/tele/
Povijest se ponavlja!
29.3.2011 Dominik je prvi puta objavio svoje koncepte besplatno na internetu. Zapravo isječak od 30-ak minuta sa svog seminara gdje otkriva svoje marketinške trikove i tajne. Evo dojmova ljudi koji su pogledali Dominikov video (preuzeto s njegovog bloga):
Ivan Butorac: "Fantastičan video, izvrsne ideje!"
Ljiljana Stanković: "Hvala na ovom konceptu stvaranja liste"
Josip: "Ovaj video zlata vrjedi!"
Robin: "Moje mišljenje koje sam dobio gledajući video je da nema najfunkcionalnijeg od ta tri načina povećanja profita već su sva tri najvrednija ."
Jadranka: "Mene se nekako dojmio treči način odnosa sa klijentima."
Ante: "Izvještaj “Prednost u Krizi” ti je vrhunski!"
Drago: "Ovo što kod vas nalazim (naravno ni Sanjina ne zaboravljam) je za mene do sada neviđeno i prilagođeno nama i našem čovjeku. Mislim da ima pravu vrijednost ako se primjenjuje."
Drago: "Vi ste broj jedan u tome što radite i ostanite to."
Sandra Mladenić: "Dobila sam dodatnu snagu i jasan koncept kako dalje! Uspjela sam, sada 5 mjeseci nakon vlastitog pogreba samu sebe zovem ISUSOVKA. Jednostavno sam uskrsnula i doživljavam kritike o kojima sam čitala u Vašim tekstovima, ali kao što ste i sami rekli “Za dobrim konjem se praši"
Edita: "Video je zaista izvrstan."
Ovo je samo mali dio pozitivnih kritika koje je Dominik dobio nakon prvog otkrivanja svojih koncepata u javnost. Hoće li ovaj puta biti još snažnije i još primjenjivije (kako on najavljuje), provjerite sami sada na www.prednost.com/tele/
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati