Vozačka križaljka za novu sezonu F1: Raikkonen u Williamsu, Schumacher ostaje u Mercedesu?
Foto: AFP
POTKRAJ svake sezone pojavljuju razne priče i glasine o vozačkim postavama momčadi za iduću sezonu, pa ni ovih dana nije drugačije. Izbor je sužen jer glavnina najboljih vozača ima već zaključene ugovore za iduću sezonu Svjetskog prvenstva u Formuli 1. Tako znamo da će za Red Bull Racing voziti dosadašnji dvojac Mark Webber i Sebastian Vettel, u McLaren-Mercedesu također nema promjena i za volanom ostaju Lewis Hamilton i Jenson Buton.
Momčad iz Maranella također nije mijenjala ništa i u bolidima s propetim konjićem ćemo i iduće sezone gledati Španjolca Alonsa i Brazilca Massu. Njemačka nada među konstruktorima, Mercedes GP, se uzdaje u također njemačke vozače koji su i do sada sjedili u "srebrnim strijelama", sedmerostrukog prvaka Michaela Schumachera i Nicu Rosberga.
Sauber je potvrdio ugovore sa Sergiom Perezom i Kamuijem Kobayashijem. A Lotus je objavio da su njegovi vozači za iduću sezonu Heikki Kovalainen i Jarno Trulli. Force-India, ili po novom Sahara Force-India, će vjerojatno uskoro potvrditi svoj izbor u likovima Paula di Reste i Nice Hulkenberga.
A zadnja glasina, koja nije potvrđena ali je logična, govori o  potpisu bivšeg svjetskog prvaka iz Finske, Kimmija Räikkönena, za momčad  Franka Williamsa. Ice Man bi trebao voziti kao kolega sa Pastorom  Maldonadom.
 
Trenutno bez riješenih pitanja oko vozačke postave su  momčadi Lotus Renault GP, cuderia Toro Rosso, HRT i Marussia Virgin  Racing. Ako pretpostavimo da kod ovih momčadi ništa nije onako kako  se na prvi pogled čini, pogledajmo kako bi mogla izgledati vozačka  križaljka kod ovih momčadi.
 
Lotus Renault GP nema problema sa  popunjavanjem svoja dva bolida, ali izgleda da nemaju izvanrednog  vozača. Tu ulogu je u prošlosti imao Robert Kubica, ali moramo pričekati  da li će se i kada vratiti i da li će ostati na razini koju je imao  prije nesreće u reliju. Vitalij Petrov i Bruno Senna imaju svoje  nepobitne kvalitete ali nijedan od njih nije ove sezone pokazao ništa  posebno, dok je treći vozač u Lotus Renaultu, Romain Grosjean, imao  svoje prilike ali ih nije iskoristio. Možda je sada on čak i bolji izbor  od spomenutog dvojca.
 
Scuderia Toro Rosso ima četiri vozača na  popisu, uz pretpostavku da momčad ostane unutar Red Bulla što vjerojatno  neće biti zadugo. Jaime Alguersuari, Sebastien Buemi, Daniel Ricciardo i  Jean-Eric Vergne su u bubnju, zasada. Kako od njih ikoga izdvojiti?  Alguersuari i Buemi se čine kao dobar par, ali tko može reći da netko od  druge dvojice ne bi bio brži? Ricciardo je odradio solidan posao sa  HRT-om, dok će Vergne biti vjerojatan izbor Red Bulla za sezonu 2013.,  prije nego za 2012. godinu. HRT ima drugih problema koji moraju biti riješeni prije nego se počne razmišljati o vozačkoj postavi.
U  Marussia Virgin Racingu imaju jedno slobodno mjesto pošto je Timo Glock  već vezan ugovorom. Njima se najviše sviđa Jerome d’Ambrosio, i svi su  uvjereni kako je odradio pristojan posao, ali d’Ambrosio se mora početi  bojati mladog Charlesa Pica. Mladi Pic ima novac iza sebe i pristojne  rezultate, ali ima još takvih koji imaju slične uvjete. Usto, on je  Francuz što mu može pomoći jer mnogo bolida pokreću Renaultovi motori,  te je on jedno vrijeme izgledao kao moguć odabir za Williams ili Team  Lotus. Nizozemci će stati na stranu Gieda Van der Gardea, vozača koji  je još u seriji GP2 i potencijalni je kandidat za Formulu 1. Ima dobre  veze i novac iza sebe, ali ukoliko želi postati vozač Formule 1 morati  će se jako potruditi. A drugo pitanje je gdje će završiti sa vozačima  koji bi mogli ispasti iz kombinacija za iduću sezonu. Vjerojatno će  otpadnici biti Rubens Barrichello i Adrian Sutil. Oni imaju svoje  vrijednosti, najviše u obliku iskustva, ali momčadi koje bi se mogle  okoristiti njihovim dolaskom moraju prvo pribaviti novac.
 
        bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati
 
                         
                         
                                 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                                 
                         
                         
                         
                         
                         
                                 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                        