Visoka moda sa šarmom praonice automobila: Stigla kampanja branda Moschino za proljeće 2016.
Foto: Instagram
DIZAJNER Jeremy Scott razveselio je obožavatelje revijom na kojoj je predstavio kolekciju za proljeće/ljeto 2016., inspiriranu praonicom automobila.
Tu kolekciju ova je slavna modna kuća ovih dana pretočila u modnu kampanju pa su tako nastale nevjerojatne fotografije na kojima se detalji iz praonice isprepleću na glamuroznim couture komadima kao što su raskošne haljine, kostimići i bluzice.
Dizajneru su kao inspiracija poslužili čunjevi, crno žuti natpisi s oznakom: "Pazi, sklizak pod!", ali i proizvodi za čišćenje stakla.
Set sa snimanja odlično prati komade i igru skupog i jeftinog pa se tako uz raskošne lustere i zrcala sa zlatnim okvirima ističu rotirajuće četke iz autopraonice te prometni znakovi.
Uz sve to, dizajner je ubacio i torbice s likovima Powerpuff Girls i one u obliku kockica za sreću koje vise na retrovizoru, a stilistica Carlyne Cerf de Dudzeele stajlinge je upotpunila tokicama, kapama s mrežama i šeširima u obliku čunjeva.
Razigrane fotografije snimio je Steven Meisel.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati