Sweet Fifteen: Stigla bajkovita kampanja za slavljeničku kolekciju branda Boudoir
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Mladen Šarić
HRVATSKE dizajnerice Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju kampanju za kolekciju "Boudoir Sweet Fifteen", koju je publika mogla vidjeti nedavno na Cro-A-Porteru u Klovićevim dvorima.
Romantičnom, ženstvenom kolekcijom dizajnerice slavne 15. obljetnicu postojanja na modnoj sceni i slave uspješnu karijeru i brojne kolekcije kojima iz godine u godinu oduševljavaju svoje fanove.
Slojevitost nježnih teksutra od tila, ručno izražene ruže koje padaju slapovima latica i zamršen vitrail čipkastih aplikacija samo su dio bogatstva Boudoir couture kolekcije "Sweet Fifteen", u kojoj obiluju nježne pastelne boje te zavodljiva bež i crna.
"U našoj novoj kampanji objedinjeni su svi kreativni elementi koji su ikad stvoreni u radu brenda Boudoir. Sve haljine izuzetno su zasićene s detaljima, ali kompletan izgled i styling apsolutno su zaokruženi u cjelinu koja je u duhu Boudoir estetike" izjavile su Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Kliknite ovdje.
Ovo je .
Homepage nacije.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Želite raditi na Indexu? Prijavite se ovdje.
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati