Severina posljednjim stajlingom potvrdila da Hrvatice i dalje trese logomanija
TREND koji je rezerviran za bogate živi i dalje!
Barem ako pitate poznate Hrvatice koje su i u novoj godini nastavile ponosno isticati imena luksuznih brendova na odjeći koju nose, iako su modni stručnjaci u 2019. predvidjeli kraj logomaniji.
No Sonja Kovač i Severina očito nisu dobile dopis, jer su se obje i ove godine pohvalile dizajnerskim krpicama s istaknutim logotipima brendova.
Sonja se tijekom odmora na Bahamima pretvorila u hodajuću reklamu modne kuće Fendi u majici, suknji te čak i badiću s logom brenda.
A da Hrvatica i dalje trese logomanija sada je potvrdila i Severina svojim posljednjim stajlingom kojim se pohvalila na Instagramu.
Pjevačica je pozirala u zračnoj luci u Dohi u bijeloj majici koja na sebi ima upečatljivi i blještavi logo modne kuće Dolce & Gabbana te prišivenu crnu trakicu, nalik etiketi, na kojoj je također istaknut logotip brenda za sve one kojima je slučajno promakao veliki natpis na majici.
Severina je bijeli stajling upotpunila slamnatim šeširićem, okruglim zlatnim naušnicama i šarenom maramom koju je svezala oko petlje za remen na hlačama.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati