Svježa varijanta najslavnijeg parfema u veselim omotima s porukama
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Chanel
LEGENDARNI Chanel No. 5, kojeg je obožavala i Marylin Monroe, klasik je među parfemima, no za moderna poimanja i mlade djevojke, ipak malo pretežak.
Ovaj parfem koji obožavaju mame diljem svijeta 2008. dobio je "mladenačku verziju" u obliku mirisa "Chanel No. 5 Eau Première", a prošle je godine ta bočica dobila i novi oblik.
Ovaj parfem vrlo je sličan originalu, no ni približno tako težak nego prozračan i nježan. To se postiglo ublaživanjem snažne note ambera i dodavanjem svježih, citrusnih nota te cvjetnih nota poput jasmina i ruže.
"Ako je Chanel No. 5 kostim od tweeda, Eau Première je kul top koji nosiš ispod.", komentira ovaj parfem NYmag.
Za 2015. Chanel je pripremio nešto novo za obožavatelje svježe varijante parfema "Chanel No. 5 Eau Première" pa sada možemo birati između 10 kutijica sa zabavnim natpisima.
Kampanja "The One That I Want" nudi kutijice s natpisima kao što su "You’re The One, "The Power of 5", "5 is Electrifying" i "Now and Forever", a predstavio ih je uzbudljivi video sa sexy Gisele i zgodnim Michielom Huismanom u glavnoj ulozi.
Sigurni smo da ga se sjećate, ako ništa, barem zbog scena u kojima brazilska manekenka odlazi na surfanje.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati