Alber Elbaz obožava sve žene, bez obzira na izgled i godine
Foto: Lanvin
KREATIVNI direktor kuće Lanvin u svojoj je novoj kampanji za jesen/zimu 2012. odbacio prekrasne mlade manekenke i u svojim kreacijama predstavio "stvarne žene" u dobi od 18 do 82 godina.
Alber Elbaz kaže kako se na ovaj pothvat odlučio jer obožava žene bez obzira na njihovu dob te ne želi "forsirati" samo mlade ljepotice dugih nogu.
Za britanski Vogue ovaj je poznati dizajner izjavio: "Poželio sam vidjeti kako ljudi različitih dobnih skupina, oblika tijela i osobnosti izgledaju u Lanvinu. To je ono što kuća Lanvin predstavlja - mi ne radimo odjeću samo za cure od 20 godina."
Luksuzna kampanja koju je snimio fotograf Steven Meisel predstavlja različite profile ljudi, od milijunaša do konobara, a kako bi pronašao idealne modele, Elbaz je na ulice New Yorka poslao agente koji su mu slali slike zanimljivih nepoznatih ljudi. "Slali su mi slike svih tih anonimnih ljudi koje sam upoznao na dan snimanja. Divno je iskustvo upoznati sve te predivne ljude.", oduševljeno je izjavio dizajner.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati