U Rovinju uskoro počinju Dani komunikacija, jedan od najboljih festivala ove godine
DUPKOM pune festivalske dvorane, kvalitetne i aktualne teme, vrhunski svjetski stručnjaci te punjenje kreativnih baterija među komunikacijskim liderima u jedinstvenom ambijentu rovinjskoga hotela Lone – u punom su jeku završne pripreme za nove Dane komunikacija!
Ovaj poznati festival tržišnoga komuniciranja i kreativnosti, koji okuplja nekoliko tisuća sudionika, u svom će se devetom izdanju održati od 20. do 23. travnja 2023. godine, i ovom prilikom izdvojiti najbolje od najboljega za domaće kreativce, dizajnere, komunikatore, marketingaše, digitalce, medije i druge komunikacijske profesionalce. Objavljen je službeni raspored festivala, a sudionici će se i ovoga puta moći uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju.
Svojim netipičnim pristupom, ali i ambicioznim programom, DK2023 nastavlja biti središnje mjesto svih željnih kritičkog razmišljanja, konstruktivnih zaključaka, svježih kreativnih pristupa i inovativnih tehnologija koje okupiraju naše živote; uz zdravu dozu rovinjskoga vitamina D, nesvakidašnja predavanja i atmosferu kakvu samo Dani komunikacija kreiraju, a za potonje će se pobrinuti cijeli niz domaćih i stranih govornika koji će na tri dana svoje uvide, iskustva i promišljanja sa sudionicima dijeliti u tri festivalske dvorane – te će zajedno imati priliku kritički propitati ono u što su dosad vjerovali i donijeti vlastite zaključke.
Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima u glavnoj dvorani pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Can, strateške stručnjakinje i direktorice Highsnobietyja koja brendovima pomaže zacrtati put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole; vodećeg futurista za kreativne tehnologije Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom; Main Monka Media. Monksa, najveće globalne platforme za digitalnu produkciju, Victora Knaapa; Roryja Sutherlanda, jednoga od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire, te globalnog kreativnog direktora Ogilvya; Oprine IT djevojke i autorice bestsellera koja rasprodaje turneje diljem svijeta Kristine Kuzmič powered by Priceless.com; nadrealističkog redateljskog dvojca Vallée Duhamel; domaćeg filozofa svjetskog glasa Srećka Horvata; pionira oglašavanja sa svrhom Thomasa Kolstera powered by ENNA, potpredsjednice brend komunikacija adidasa Erike Wykes-Sneyd; te mischief-makera – virtuoza strategije Roba Campbella, nema sumnje da nas očekuje zanimljivo izdanje ovoga popularnog trodnevnog festivala.
Prijave za sudjelovanje na Danima komunikacija moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o kotizacijama i smještaju. Sjajna je vijest za sve koji se ove godine neće uspjeti uživo pridružiti zajednici marketingaša, kreativaca, digitalaca, PR-ovaca i svih zaljubljenika u tržišne komunikacije da će se zbivanja glavne dvorane, bez obzira na to gdje se nalazili, moći pratiti i live uz online / hybrid event partnere Dana komunikacija – Confivu & Woom.
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti