"U novu godinu s novim vizualom" - HAA ima novi logo
Foto: Hrvatska autorska agencija
U SKLOPU projekta "U novu godinu s novim vizualom" Hrvatska autorska agencija odabrala je najbolje kreativno riješenje za njihov novi logo.
Autor pobjedničkog loga je Krešimir Grancarić, grafički dizajner iz Zagreba koji poslijednjih trinaest godina djeluje kao Senior art director u marketinškoj agenciji McCann Zagreb te samostalno u studiju Kilogram, koji je poligon za promišljanja druge vrste, mjesto gdje kako sam kaže je puno slobodniji u kreiranju i oblikovanju.
Krešimir se na dnevnoj bazi bavi oglašavanjem, oblikovanjem svih tiskanih materijala, izradom logotipa, postera, pakiranja te brandingom općenito. Bavi se također i izradom iOS aplikacija te fotografijom koja mu je jedan od najdražih hobija, voli boks i crossfit. Do sada je razvio tri iOS aplikacije Moody aplikaciju za praćenje raspoloženja, digitalni planer Nostromo te aplikaciju za glazbeni festival Forfest 2014. U planu a nakon poduže pauze je nekoliko novih aplikacija.
Krešimir Grancarić sudjelovao je na brojnim natječajima te dobio i mnoge nagrade među kojima su i prva nagrada na Talenthouse SIGG bottle design competition 2011, Druga nagrada na Golden Drum u Portorožu u sklopu Piran Poster Awards 2008. te prva nagrada Hrvatske pošte na natječaju za poštansku marku, Pogled u nebo 2002.
"Proces promišljanja o identitetu se nekako nametnuo sam po sebi, od samog početka znao sam da želim jednostavan i jasan znak, sve je išlo od te polazišne točke, definirao sam motiv i jednostavno počeo graditi priču oko toga, mišljenja sam da je pravi identitet više od samog znaka i uvijek tako pristupam oblikovanju vizualnog identiteta. Ovaj projekt sam nekako osmislio vrlo brzo što nije uvijek slučaj, ponekad trebaju tjedni a ponekad minute", rekao je Krešimir Grancarić o inspiraciji za novi logo.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati