"U hitnim slučajevima": Ovako je Viber reagirao na pad društvenih mreža

KORISNICI diljem svijeta jučer neko vrijeme nisu mogli pristupiti Facebooku, Instagramu, Messengeru i YouTubeu. Pad društvenih mreža izazvao je brojne reakcije na X-u, a nakon što je Facebook izbacio korisnike s njihovih računa, svi su se pitali samo jedno.
Viber je pad društvenih mreža iskoristio za reklamu, pa su na šaljiv način pozvali ljude da instaliraju aplikaciju.
"Održavajte razgovor sigurnim, pouzdanim i ugodnim. Preuzmite Rakuten Viber sada i osjetite razliku", napisali su uz fotku ikone i natpis: "U hitnim slučajevima."
"Hvala, Viber", "Sjajan marketing", "Savršen trenutak za promociju", "Kreirali smo grupni chat sinoć" i "Iskoristili ste priliku", samo su neki od komentara.

Ovo je .
Homepage nacije.
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati