Regija na Danima komunikacija: Otvoreno o kreativnosti i biznisu
SVOJA festivalska vrata kreativcima, digitalcima, komunikatorima, dizajnerima i svim zaljubljenicima u kreativnost i tržišne komunikacije uskoro otvaraju Dani komunikacija, koji će u svom desetom izdanju od 11. do 14. travnja u rovinjskom hotelu Lone okupiti nekoliko tisuća sudionika. Objavljen je službeni raspored festivala; sudionici se i ovoga puta mogu uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, kao i za društvo u cjelini, a među njima u nastavku posebno izdvajamo sljedeća dva kreativna segmenta.
THE BUSINESS OF IDEAS
Riječi poput kreativnosti, ideje ili dizajna, povezuje jedna stvar – inovativna i svježa perspektiva. S druge strane, riječi poput poslovanja ili korporacije često asociraju na svijet kojim upravljaju novac i moć. No, postoji li mogućnost da se ova dva svijeta ujedine? Danas je kreativnost prepoznata kao izvor inspiracije u poslovnom svijetu, no unatoč toj poveznici, javlja se pitanje zašto kreativnost i poslovanje još nisu na istoj strani. Panel The Business of Ideas okuplja velike vizionare našeg područja; domaćina razgovora Nikolu Žinića (suosnivač i glavni kreativni direktor, Bruketa&Žinić&Grey; član HURA-e i IAB-a Croatia), kojemu će se pridružiti Dushan Drakalski (izvršni kreativni direktor), Maro Pitarević (kreativni direktor, Real grupa; član HURA-e i IAB-a Croatia), Janez Rakušček (izvršni kreativni direktor, Luna\TBWA Ljubljana), Lazar Sakan (CEO, New Moment New Ideas Company) i Zvezdana Žujo (direktorica, Communis).
MEET YOUR NEIGHBOURS
Na Danima komunikacija u Rovinju okupljaju se stručnjaci iz susjednih država kako bi sa sudionicima podijelili stanje komunikacijske industrije na pojedinom tržištu: desetominutni pregled stanja u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji još će jednom potvrditi jedinstvenost i posebnost svake od njih. Segment Meet Your Neighbours usmjerit će se na podatke s tržišta, najnovije marketinške trendove i njihov utjecaj na industriju. Ejub Kučuk (predsjednik/CEO, MITA Group) predstavit će Bosnu i Hercegovinu; iz Hrvatske dolazi Ivan Brozović (direktor regionalnih digitalnih poslovnih operacija, IPG Mediabrands SEE; član HURA-e i IAB-a Croatia); Vladimir Mitrović (kreativni direktor, Ovation BBDO) ispričat će o kreativnosti u Srbiji; a slovensko će tržište ovom prilikom zastupati Valerija Prevolšek (direktorica, Pristop Media; članica uprave, Slovenska oglašivačka zbornica – SOZ) i zajedno pokazati da kreativnost nema i ne smije imati granice.
BALCANNES: PROGLAŠENJE NAJBOLJEG OD KREATIVNOSTI U REGIJI
Predstavnici agencija i oglašivača iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Srbije i Slovenije proslavit će uspjehe na prestižnoj dodjeli nagrada BalCannesa, regionalnoga natjecanja kreativnosti, u četvrtak, 11. travnja od 21 sat. Voditelji dodjele nagrada Lela Laković i Galeb Nikačević Hasci-Jare otkrit će koji su kreativni projekti diljem regije zaslužili naklonost stručnoga regionalnog žirija – a publika će ih nagraditi gromoglasnim aplauzom.
STRUČNJACI IZ CIJELOGA SVIJETA
Podsjetimo, iz sjajan domaći program, najavljen je i niz predavača glavne dvorane izuzetnog postava tipično-netipičnih Dana komunikacija – sudionicima će se u Rovinju pridružiti i svjetski poznati bihevioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely; kreativni buntovnik iz Azije s više od tisuću priznanja za svoj rad Eugene Cheong powered by ENNA; futuristica i stručnjakinja svjetskoga glasa koja znanošću dekonstruira stres i motivaciju Shivvy Jervis; vodeći komunikator Googleova AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke powered by Google; prva odvjetnica specijalizirana za regulacije i autorska prava videoigara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse Micaela Mantegna; neuroznanstvenik svjetskoga glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf powered by Hrvatski Telekom; osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski utjecajne Alex Partridge powered by Konzum; najveći prankster današnjice u još jednoj proslavljenoj ulozi Oobah Butler; brend-strateg svjetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, predvodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins; proslavljeni umjetnik, dizajner, ilustrator, muralist i autor koji je dizajnirao i naslovnice Timea Timothy Goodman; globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener koji tvrtke, menadžere i lidere pretvara u majstore komunikacije Marnick Vandebroek; marketinška stručnjakinja specijalizirana za rast brendova te autorica bestsellera The Laws of Brand Storytelling Jessica Gioglio – te niz drugih velikih svjetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.
Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na poveznici.
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti