Našli smo Pelinkovac u SCUM-u, a natpis na frižideru u kojem stoji još je bolji
Tekst se nastavlja ispod oglasa
HRVATSKA open-world survival igra u samo tjedan dana osvojila je svijet.
SCUM je već danima najprodavanija igra na svijetu - od 29. kolovoza, otkad je puštena u prodaju, prodavali su preko sto tisuća primjeraka dnevno. Valja napomenuti i kako je igra tek u early accessu, u kojem bi mogla ostati godinu dana.
Naravno, morali smo provjeriti u čemu je hype pa smo isprobali igru. Naišli smo na brojne zanimljive scene, što možete vidjeti ovdje, a osim starog golfa u garaži i Prkna, najviše nas je zabavio natpis na frižideru na koji smo naišli.
U bliskoj budućnosti u kojoj se igra odvija, Uhljebarsko je tako brend, a ljubitelje domaće kapljice razveselit će i činjenica da smo naišli na Pelinkovac. Evo i dokaza.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Kliknite ovdje.
Ovo je .
Homepage nacije.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Želite raditi na Indexu? Prijavite se ovdje.
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati