Kako je Supercar Blondie od 300 došla do 30 milijuna pratitelja i postala senzacija
ALEX HIRSCHI, poznatija kao Supercar Blondie, senzacija je na društvenim mrežama. Nakon što je započela svoju karijeru kao voditeljica radijske emisije u Dubaiju, ova 34-godišnjakinja iz Australije počela je na svom Instagram profilu objavljivati sadržaj povezan s njenom ljubavlju prema automobilima.
Te 2015. godine imala je 300 pratitelja, a danas je, kad se sve zbroji, prati 30 milijuna ljudi.
"Ono što je zanimljivo je da smo jako dugo moj suprug Nik i ja radili sve, prezentirali, snimali, uređivali. Vremenom smo angažirali i druge ljude da nam pomognu u vođenju stranica, ali zaista je teško doći do toga gdje smo sada. Više od tri godine radili smo svakodnevno, bez praznika, bez vikenda, brutalno je. Ali svaki put kada provozam novi automobil, sjetim se koliko sam sretna i zahvalna", kazala je Alex za GQ.
Otkrila je i kako je svoj hobi i ljubav prema automobilima pretvorila u unosan posao. Sebe smatra i influencericom, kreatoricom sadržaja i prezentericom.
"Influenceri i ljudi koji se bave ovim poslom imaju lošu reputaciju jer ljudi samo vide prelijepe fotografije, cool filmove, nevjerojatna putovanja u inozemstvo i ove sjajne automobile, ali to je zapravo jako težak i mukotrpan posao", kazala je.
Ljubav prema automobilima naslijedila je od oca i starijeg brata, ali priznala je kako ona ne voli raditi na automobilima.
"Nisam netko tko želi podići haubu i fizički raditi na autu. I nije mi neugodno to reći. Nisam ono što bi ljudi obično nazivali 'auto geek'. Ja sam netko tko cijeni kozmetički izgled automobila i obožavam ih voziti. Uzimam automobil za koji smatram da će svima biti zanimljiv i ističem sve sitnice i uređaje, tako da sadržaj bude zanimljiv i onima koji nisu toliko zaljubljeni u automobile. Ključno je pronaći širu publiku, a to radim tako da u automobilu nađem neki neobičan detalj kao što je gumb koji radi nešto čudno, i onda ga pokažem svima", nastavila je svoju priču.
Odrasla je u malom gradiću u Australiji i u djetinjstvu nije imala priliku vidjeti luksuzne automobile. Ali i danas se sjeća svog prvog susreta s luksuznim automobilom.
"Otišla sam na odmor u Sjedinjene Države kad sam imala 15 godina i prvi put sam vidjela limuzinu. Za mene, ulazak u takve automobile vas vodi u drugačiji svijet i od tada sam imala cilj: jednog dana ću posjedovati luksuzni automobil. A onda kad sam stigla u srednju školu u Brisbaneu, počela sam viđati neke ljepše automobile i moja prva prava ljubav bio je Bentley Continental GT", prisjetila se.
Njen prvi automobil bio je Mitsubishi Lancer. Otkrila je i kako se odlučila za naziv Supercar Blondie.
"Novinarka sam i nakon što sam se preselila u Dubai imala sam vlastitu radioemisiju oko pet godina i apsolutno sam je voljela. Jednom prilikom dok sam izvještavala sa sajma luksuznih automobila momci iz Bentleyja pitali su me bih li htjela da mi posude automobil za vikend. Pomislila sam da je to moj san. A onda sam počela razmišljati bi li to isto napravili i Ferrari ili McLaren? I počela sam kucati na vrata. Sljedeći automobil koji su mi posudili bio je McLaren 650S. Tada sam imala samo normalan Instagram profil s oko 300 pratitelja i tad sam prvi put počela prenositi svoja osobna iskustva vožnje ovih automobila. Počela sam dobivati sve više pratitelja i odlučila sam napustiti posao na radiju i posvetiti se prezentiranju luksuznih automobila. Moja emisija se zvala Radio Blondie pa sam profil odlučila nazvati Supercar Blondie", nastavila je nevjerojatnu priču.
Smatra da je popularnost stekla jer svom poslu i prezentiranju automobila prilazi kao "djevojka iz susjedstva". Primijetila je da se ljudima to najviše sviđa, jednostavan pristup, bez velike montaže i uređivanja.
"Željela sam pokazati ljudima što je stvarno cool u automobilima, a to je, budimo iskreni, kako izgledaju, koje su sve njihove osobine i cool gadgeti koje imaju. Ne kako motor izgleda", nasmijala se Alex.
Suočila se i s negativnim komentarima, ali je više ne dotiču. Smatra da vas ljudi, ako stvari radite dovoljno dobro, ili vole ili mrze, nema sredine.
"Volim ono što radim. Ali na kraju dana, to je posao i mislim da je to stvar s kojom sam se najviše borila na početku jer sam bila stalno prisutna na društvenim mrežama. Ali to sam vremenom promijenila. Kad sve zbrojim, pratitelje na svim platformama, imam oko 30 milijuna pratitelja. To je zaista velik posao", istaknula je Alex.
"Puno ljudi misli da sam vlasnik svih automobila na svom Instagramu. Nedavno sam prodala svog Lamborghinija Huracana malo prije nego što smo krenuli u izolaciju, tako da zapravo tri mjeseca nisam imala nikakav automobil. Ali upravo sam dobila novog Rolls-Royce Wraitha. Imam još puno planova i suradnji koje me očekuju", ispričala je.
"Puno toga ovisi o tome što će se dogoditi poslije pandemije, ali TV emisije planiram u budućnosti. A u dalekoj budućnosti moj je cilj stvoriti svoj vlastiti hiperautomobil. Budući da imam tako dobre odnose s automobilskim tvrtkama i proizvođačima širom svijeta, zapravo smo se obratili nekim glavnim markama kako bismo, recimo, surađivali u kreiranju automobila. Bilo bi nevjerojatno kombinirati sve najluđe stvari koje sam vidjela u najluksuznijim automobilima na svijetu", zaključila je Alex.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati