Građani mogu osvojiti tri prosječne hrvatske plaće uz nagradni online kviz

TRI MJESECA redovnih životnih troškova iznos je preporučenog kriznog fonda koji bi pojedinac trebao imati ušteđeno za takozvane „crne dane“. Osim što će građani imati priliku osvojiti takvu sumu na online kvizu povodom devetog rođendana Addiko banke, krizni fond jedna je od glavnih tema za razgovor u sklopu društveno-odgovorne kampanje „Glasno o novcu“.
„Budući da samo 36 % građana redovito razgovara o financijama sa svojim bližnjima, rođendansko slavlje smo posvetili edukaciji o financijskom dijalogu. Jučer smo ispitali znanje novinara i influencera na kvizu uživo, a od danas to znanje mogu pokazati online – baš svi“, izjavila je Petra Bašić Jantolić, izvršna direktorica Razvoja poslovanja s klijentima u Addiko banci.
Rođendanski online kviz dostupan je od 11. srpnja do 31. kolovoza 2025. godine na službenim stranicama Addiko banke (Addiko rođendanska nagradna igra - Addiko Bank Hrvatska). Osmišljen je kako bi na pristupačan i zabavan način potaknuo razgovor o financijama među građanima. Tri glavne nagrade odgovaraju preporučenom osobnom kriznom fondu odnosno trima prosječnim hrvatskim plaćama. Drugim riječima, dijeli se tri puta po 4.334 eura.
Za razliku od građana koje čeka onaj virtualni, deset ekipa je u opuštenoj atmosferi zagrebačkog Daniel’s bara sinoć na „klasičnom“ pub kvizu odgovaralo na pitanja poput „Koji je najpoznatiji burzovni indeks Wall Streeta“ ili, popularnije, „U kojoj filmskoj adaptaciji Christian Bale glumi investicijskog bankara“. Među sudionicima našli su se i poznati građani, glumac i radijski voditelj Filip Riđički, influenceri Dario Marčac, Drago Jukić, Krešimir Vukić, Jan Mihaljević, Jurica Vipel, radijska voditeljica i pjevačica Lucija Ćustić Luce, radijski voditelj i voditelj kviza Daniel Bilić, mnogi novinari i financijski stručnjaci, dok je pobjedu odnio jedan kvizaški tim prijatelja.
„Iako smo došli zbog kviza i druženja, odlazimo kući svjesniji koliko malo pričamo o novcu s bližnjima i koliko nam to može pomoći u donošenju boljih životnih odluka. Hvala Addiko banci na super druženju i nagradi, i vidimo se na jubilarnom desetom rođendanu iduće godine, poručili su članovi pobjedničke ekipe „Doktorirani znalci“, Luka Sičaja, Mihaela Sičaja, Ivan Hršak, Laura Vrbanić i Josip Bitunjac.
Kampanja „Glasno o novcu“ temelji se na rezultatima istraživanja o financijskim navikama i stavovima građana te je osmišljena kao platforma kojom se potiče otvoren i iskren razgovor o novcu – u obitelji, među partnerima i u društvu općenito. Addiko banka se u 2025. godini obvezala da će kontinuiranim djelovanjem u javnom prostoru utjecati na povećanje postotka građana Hrvatske koji redovito razgovaraju o novcu s trenutnih 36 % na 56 % do 2028. godine.
Više informacija o kampanji „Glasno o novcu“, kao i devet konkretnih tema za početak razgovora o novcu, možete pronaći na poveznici: 🔗 Glasno o novcu.

bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti