Argeta ponovno osvojila vrh Europe u segmentu mesnih i ribljih pašteta
SVAKE sekunde se u svijetu otvori čak 7 Argetinih pašteta, a među najvećim ljubiteljima su i Hrvati.
Argeta, brend hrvatske kompanije Atlantic Grupa, ponovno je zauzela vodeće mjesto u Europi po rastu u segmentu mesnih i ribljih pašteta, prema podacima istraživačke kuće NielsenIQ. Argeta je već 2018. godine osvojila naslov Mesna pašteta br. 1 u Europi, a dvije godine kasnije i titulu Mesne i riblje paštete br. 1 u Europi te istu titulu potvrdila i 2022. i 2024. godine.
Svjetski renomirana istraživačka kuća NielsenIQ, koja proučava ponašanje potrošača i otvara nove puteve prema područjima rasta, ponovno je potvrdila Argetinu titulu Broj 1 u Europi u kategoriji mesnih i ribljih pašteta - po treći put zaredom.
Argeta je opravdala ponovno osvajanje titule iznimnim rastom udjela na tržištu po volumenu i vrijednosti na europskim tržištima. U segmentu mesnih pašteta, brend je u godinu dana (travanj 2024. -travanj 2025.) zabilježio rast volumenskog udjela od 17,1% i rast vrijednosnog udjela od 15,6%. U segmentu ribljih pašteta, rast volumenskog udjela u istom razdoblju iznosio je 6,1%, a rast vrijednosnog udjela 7,7%.
Hrvatsko tržište ponovno se pokazalo kao jedno od vodećih Argetinih tržišta. Zauzelo je mjesto među top 5 tržišta Argete u svijetu i ostvarilo značajan rast prodaje u segmentu mesnih i ribljih pašteta. Prodaje mesnih pašteta rasla je u posljednjih godinu dana po volumenu11,1%a po vrijednosti od 16,2% dok je prodaja ribljih pašteta po volumenu rasla 15,1% a po vrijednosti od 19,6%.
Veliku pažnju u hrvatskoj javnosti Argeta je dobila prošle godine i zajedničkom akcijom s Konzumom i Mlinarom u kojoj su slavili bogatu tradiciju hrvatskog pekarstva, s naglaskom na važnost očuvanja domaćeg sjemena, kao kulturne baštine i jednog od ključnih lokalnih resursa, te dali podršku lokalnom gospodarstvu. U toj je akciji kreiran poseban kruh koji simbolizira domaće porijeklo, napravljen od pšeničnog bijelog brašna, raženog brašna, kukuruznog parenog brašna i kiselog tijesta vlastite proizvodnje.
S uspješnim prodorom na međunarodna tržišta, Argeta je ostvarila značajan rast čak i na zahtjevnim tržištima poput Njemačke i Austrije, gdje je također znatno povećala svoj tržišni udio. Njemačka je 2024. postala drugo najveće tržište za Argetu, a upravo je veliki rast tržišnog udjela u Njemačkoj dao najveći doprinos rastu tržišnog udjela u Europi.
Iako se može činiti da Argetini uspjesi dolaze sami od sebe, iza jednog od najprepoznatljivijih brendova pašteta u regiji, i gotovo cijelo desetljeće u Europi, stoji mnogo truda, istraživanja i inovacija. Argetine paštete izrađuju se od pomno odabranih sastojaka, koji su najvažniji dio ovog vrhunskog proizvoda. Najveća prednost Argete su kvalitetni sastojci (kokošje meso, fileti tune, biljna ulja i začini), koje tvrtka nabavlja isključivo za proizvodnju pašteta.
S recepturom BEZ ADITIVA, koja osigurava da su sve paštete pripremljene bez umjetnih konzervansa, umjetnih boja, umjetnih pojačivača okusa i glutena, Argeta se svrstava među najpopularnije, sigurne i hranjive proizvode.
U Argeti ističe da sve navedeno potvrđuje i impresivan podatak – svaku sekundu u svijetu se otvori sedam Argeta pašteta. Enzo Smrekar, potpredsjednik Atlantic Grupe za slane namaze, Donat i internacionalizaciju, dodaje:
"Iznimno smo ponosni što smo već dugi niz godina prepoznati kao broj 1 i što među redovne korisnike Argete možemo ubrojiti više od 40 milijuna europskih potrošača. Stoga ćemo i dalje slijediti jasno definiranu strategiju, stvarati kvalitetne proizvode i graditi izvrsne odnose sa svim dionicima, jer je to jedini način na koji možemo osigurati kontinuirani rast i razvoj našeg portfelja."
*Na temelju NielsenIQ RMS podataka u kategoriji mesnih i ribljih pašteta (kako je definirala Atlantic Droga Kolinska) za razdoblje od 12 mjeseci zaključno s 30. studenim 2024., za ukupno maloprodajno tržište 17 europskih zemalja (Austrija, Bosna i Hercegovina, Češka, Hrvatska, Italija, Mađarska, Njemačka, Nizozemska, Poljska, Portugal, Slovačka, Slovenija, Srbija, Španjolska, Švedska, Švicarska, Ujedinjeno Kraljevstvo), uzimajući u obzir lokalne specifičnosti (Copyright © 2023, NielsenIQ).

bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti