Foto: Press
PROŠLOG studenog u prodaju su pušteni Playstation 4 i Xbox One, a mediji su tada napumpali priču o tzv. "ratu konzola".
I premda je cijela priča od samog početka bila besmislena, iz mjeseca u mjesec bili smo bombardirani statistikama i bombastičnim priopćenjima. Bilo kako bilo, godina dana je prošla, pobjednik je proglašen, a nije teško pogoditi o kome je riječ.
Strategija Sonyja bila je stvoriti specijaliziranu konzolu namijenjenu "hard-core" igračima dok je Microsoft pokušao predstaviti multimedijalnu platformu ciljajući na šire tržište, piše Business Insider.
Sony je od starta zabilježio bolje rezultate pa su u prvih šest tjedana prodali 4,2 milijuna konzola, a Microsoft tri milijuna.
Xboxu nije pomoglo ni naknadno rezanje cijena, međutim, nemaju razloga za brigu jer Xbox One u istom se vremenskom periodu prodavao daleko bolje od prethodnika, Xbox 360.
Do kraja studenog 2014. Sony je prodao 13,5 milijuna "četvorki", a Microsoft upola manje novih Xboxova.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati