Najprestižnija Toyota je petmetarski Highlander, evo što nudi za 424.000 kuna
NAJPRESTIŽNIJI Toyotin model je upravo stigao u Hrvatsku.
Toyotin najveći SUV predstavlja se u hibridnom izdanju, čime u potpunosti zaokružuje Toyotinu ponudu. Veliki je to SUV sa čak sedam sjedala, ali i najdužim prtljažnikom u segmentu, koji u maksimumu nudi gotovo dva kubika tovarnog prostora. Poklopac prtljažnika ima električni pogon, a uključuje se pomakom noge, što otvara pristup zapremini od 332 l u izvedbi za sedam sjedala, uključujući 27 l ispod podnice. Preklapanjem i drugog i trećeg reda sjedala zapreminu prtljažnika je moguće značajno povećati, do maksimalnih 1909 l.
Novi Highlander Hybrid je dugačak 4966 mm, širok 1930 mm, visok 1755 mm, uz osovinski razmak od 2850 mm.
Ispod poklopca je četvrta generacija Toyotinog električnog hibrida s AWD-i pogonom. Kombinira 2.5-litarski benzinski motor s Atkinsonovim procesom Hybrid Dynamic Force i prednji i stražnji elektromotor. Stražnji elektromotor omogućava inteligentni pogon na sve kotače (AWD-i - All-Wheel Drive-intelligent). Nikal-metal-hidridna baterija smještena je ispod drugog reda sjedala.
Daje do 248 KS maksimalne snage, a uz uvjerljive performanse (180 km/h, 0-100 km/h za 8.3 s) vrijedi znati da će povući prikolice do dvije tone tereta. Na struju vozi do 125 km/h, ali i ovdje se radi o samopunjivom sustavu pa doseg nije u fokusu. Bitno je da prosječno troši tek 6.6 l/100 km uz emisiju od 149 g/km, što je najmanji omjer snage i CO2 u segmentu izvan konkurencije PHEV vozila.
Vozilo je postavljeno na TNGA-K platformu, a ugođaju vožnje uz tihi pogon doprinose i sustavi Ride Control (Nadzor vožnje) s Torque Demand (moment na zahtjev) - sustavima nadzora ljuljanja karoserije u zavoju, propinjanja pri ubrzavanju te posrtanja na neravninama.
Oprema je, naravno, prvoklasna pa tako u najprestižnijem izdanju donosi 20“ alu naplatke, panoramski krov, ozvučenje JBL by Harman s 11 zvučnika i 1200 W snage, 12.3“ zaslon multimedije, trozonsku klimu i slično. Dakako, tu je i najnoviji sustav Toyota Safety Sense s dodatkom novih funkcija kao što je pomoć pri skretanju u raskrižju
U ponudi su tri paketa opreme, a startna cijena za bogato opremljenu razinu Elegant je 424.000 kuna.
>> Cjenik i specifikaciju opere možete naći ovdje.
Opremljenost
Specifikacija počinje s 18“ alunaplatcima, LED svjetlima, odleđivanjem brisača vjetrobrana, zatamnjenim staklima, stražnjim zaslonima za sunce, sustavom pametnog ulaska Smart Entry, TFT zaslonom za vozača od 7“ na ploči s instrumentima, zaslonom audiosustava od 8“ koji uključuje zadnju Toyotinu multimediju, bežično punjenje telefona, 3-zonski klima uređaj, grijana prednja sjedala i monitor mrtvog kuta (BSM).
Viša razina opreme dodaje 20“ alunaplatke, metalne letvice praga, uzdužne krovne nosače, projektorska LED glavna svjetla s peračima, vanjsku rasvjetu prilaska vozilu, električno pokretanje poklopca prtljažnika, plavo ambijentalno svjetlo, kožnate presvlake s grijanim, električnim prednjim sjedalima, memoriju položaja sjedala vozača, upozorenje za promet s boka iza vozila (Rear Cross Traffic Alert - RCTA) i monitor za vožnju unatrag (Back Guide Monitor - BGM), panoramski krov i zaslon multimedije u središnjoj konzoli od 12.3“ sa satelitskom navigacijom i ozvučenje JBL by Harman, snage 1200 W i 11 zvučnika.
Oprema Premium, na vrhu ponude, uključuje dodatke poput presvlaka od perforirane kože s grijanjem prednjih i stražnjih sjedala i ventilacijom prednjih sjedala, grijani obruč upravljača, odleđivanje cijele površine vjetrobrana, otvaranje poklopca prtljažnika pokretom noge, virtualni zaslon (Head-Up Display) od 10.1“, zaslon multimedije u središnjoj konzoli od 12,3“ sa satelitskom navigacijom i ozvučenje JBL by Harman, snage 1200 W i 11 zvučnika. Opcije uključuju i panoramski krov.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati