Salon automobila u Frankfurtu: Što možemo vidjeti?
OVAJ tjedan, mjesec i kraj godine su u znaku salona automobila u Frankfurtu i noviteta koji će biti prikazani i diktirati automodu u sljedećoj sezoni. Dominacija njemačkih stilista je očita.
Ako je suditi po onome što se može vidjeti u Frankfurtu, autoindustrija bilježi procvat i ne zna za krizu. Naravno, to nije istina, jer su svi u problemima. Najjednostavnije rečeno, elektromobilnost je postala obaveza, i to jako skupa. A niti jedan gazda ne voli dodatni trošak, barem dok ga ne prebaci na leđa krajnjih korisnika. No to je već politika u kojoj će neki vidjeti i velike teorije zavjere, pa i drastične obrate u odnosima svjetskih sila. Stoga stajemo i okrećemo se automobilima.
A tu je dominacija domaćih brendova više nego očita. Prvi i najveći je Volkswagen, s novim logom i bez novog Golfa, čiji je dolazak odgođen. Zato će predstaviti ID.3, prvi električni model namijenjen obiteljima čija cijena ne ide u nebo. Osam godina jamstva na baterije, doseg od 550 km i početna cijena od 30.000 eura su veliki mamci. Uostalom, auto je zakaparilo preko 30.000 kupaca.
Iz istog koncerna dolazi i jedna zvijer, Audi RS7. A Audi tu ne staje pa će pokazati Q3 Sportback, Q7, SQ8 te osvježene A limuzine. Porsche dovodi Taycan, a nekoliko novosti očekujemo i iz Škode.
BMW je također uvjerljiv. Dovoljno je reći kako će posjetitelji moći vidjeti novi X6, novu generaciju modela koji je i uveo koncept coupe-crossovera u premium svijet. Njihov brend Mini dovodi električni model nakon godina iščekivanja. Ima 184 KS i starta od 32.500 eura.
Osjetno više pokazat će Mercedes. Novitete je gotovo nemoguće pobrojati, a kreću od AMG modela preko obnovljene SUV game pa do plug-in hibrida i fascinantnog električnog EQS-a.
I Ford je njemački, a to znači novu Pumu i obnovljenu kugu. Da, ova marka u Europi igra na sigurno.
Možda najiščekivaniji model u domeni terenaca je Defender. Novi model dolazi nakon sedam desetljeća od lansiranja originala. Očekivanja su izuzetno velika, tolika da se u taboru slavne tvrtke u vlasništvu Indijaca osjeća trema.
Hyundai i Kia su najavili brojne koncepte, a moći ćemo vidjeti i nekoliko novih modela. Novi i10 je tržišno najzanimljiviji.
Okrenemo li se japanskim brendovima, mi ćemo izdvojiti Hondu i njen električni retro model. Jednostavno je neodoljiv.
A ako ćemo o egzotici, dovoljno je spomenuti dva imena. Ferrari i Lamborghini. Sian je priča od 3,3 milijuna eura, a 812 i F8 u toples izvedbama osjetno dostupnije poslastice za trendsetere.
I na kraju recimo kako su brojne marke odbile sudjelovati na autosalonu. Pametno ili ne, činjenica je da u Frankfurtu nećemo vidjeti automobile s logom Alfa Romea, Citroena, Fiata, Jeepa, Mazde, Mitsubishija, Nissana, Suzukija, Toyote, Volva itd.
Sajam traje do 22. rujna, a cijena ulaznice je od 13 eura naviše. A za bolje snalaženje organizator je pripremio i posebnu aplikaciju.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati