Renault Megane se vraća benzinu
PROŠLE su tri godine otkako je Renault hrabro odlučio elektrificirati svoje obiteljske modele Mégane i Scénic. Sada postoji velika vjerojatnost povratka na staro.
Naime, za otprilike tri godine, ova će dva modela ponovno izazvati promjene, i to ovoga puta povratkom benzinskim motorima.
Povratak benzinu nakon ere električnih vozila
Prema riječima novog izvršnog direktora Renault Grupe, Françoisa Provosta, sljedeća generacija ovih obiteljskih modela, koja se očekuje prije kraja desetljeća, mogla bi nuditi kombinaciju potpuno električnih i hibridnih pogonskih sklopova. Izjavu je dao tijekom prošlotjednog predstavljanja novog Twinga.
"Veći automobili jedan su od naših prioriteta", rekao je Provost za Auto Express, neizravno priznajući da je Renaultova elektrifikacija polučila uspjeh kod manjih modela kao što su 4 i 5, ali ne i kod većih, poput Méganea, koji se bori s prodajom.
"U sljedećem srednjoročnom planu predlažemo novu platformu i rješenja kako bismo nastavili rast u C-segmentu, u središtu Europe."
Ta će nova platforma objediniti nove generacije modela Mégane i Scénic s budućim izdanjima modela Austral, Espace i Rafale, a koji su trenutačno dostupni samo kao hibridi.
Renault ne planira odustati od električnog pogona, ali želi povećati njihovu privlačnost nudeći više mogućnosti pogona. Time bi privukao kupce koji su i dalje skeptični prema vozilima bez spremnika za gorivo.
"Također mislimo da, ako usvajanje električnih vozila ne bude išlo onako brzo kako se očekuje, možemo to nadopuniti rješenjima poput 'range extendera' ili plug-in hibrida, i na tome radimo", izjavio je izvršni direktor marke Renault, Fabrice Cambolive.
Od te dvije opcije, vjerojatnije je da će prednost dobiti sustav sličan Nissanovom E-Force rješenju, u kojem motor ne pokreće kotače nego služi kao generator za punjenje baterije, pojasnio je Cambolive.
Osvježenje prije nove generacije
Budući da će modeli s motorima s unutarnjim izgaranjem stići tek za nekoliko godina, Renault u međuvremenu mora pronaći način da potakne prodaju Méganea, a već ima nekoliko ideja. Prva je nadolazeće redizajnirano izdanje, koje je već viđeno na testiranjima u kamufliranom izdanju.
Druga novost mogla bi biti veća baterija. Aktualna ponuda ne ide dalje od 60 kWh i oko 468 km dosega. Veći Scénic koristi bateriju od 87 kWh, koja omogućuje do 622 kilometara vožnje, dok novi Nissan Leaf, tehnički srodnik Méganea, ima bateriju od 75 kWh s dosegom od oko 604 kilometara.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati