Premijera T.33 Spidera: Gordon Muray priznao kakvu je "glupost" napravio
AUTOMATSKI mjenjači su danas sasvim uobičajena stvar, ali to ne znači da im je mjesto u svakom automobilu.
Najblaže rečeno, takvog je mišljenja Gordon Murray, autor prvog i po mnogima najboljeg hipersportskog automobila u povijesti, McLarena F1. On je u međuvremenu osnovao svoju tvrtku te uz nekoliko koncepata do proizvodnje doveo dva konkretna proizvoda.
Sad je predstavljen T.33 Spider, automobil beskompromisnih performansi. Pokretan 3.9 V12 motorom, koji uz najljepšu melodiju razvija do 617 KS i 451 Nm, dolazi isključivo s ručnim mjenjačem. Na ovom motoru crveno područje počinje na 11.100 o/min, što će svima razjasniti zašto se ovaj auto i po kiši vozi bez krova.
I tu Murray podsjeća kakvu je "glupost" napravio u koracima kad je lansirao T.33 coupe.
>> FOTO Stvorio je najbolji sportski auto na svijetu, a sada ima novi model
"Tako neugodno. Za ovo ne mogu kriviti nikoga drugoga u timu", rekao je Murray Harryju Metcalfeu u videu. "Pretpostavljam da nisam mogao biti gluplji, ako želite, jer sam trebao pročitati Driving Perfection i poznavajući te ljude - i znajući da je promjena brzina veliki dio angažmana vozača."
Pogađate, Murray si spočitava što je na modelu T.33 ranije ponudio automatski mjenjač. Kad je odlučio ponuditi 300 primjeraka, mislio je kako će automatski mjenjač s polugicama iza upravljača upotpuniti ponudu. Na koncu je otkrio kako su se samo "tri ili četiri" kupca opredijelila upravo za automatski mjenjač. Ipak, priznaje da je bilo koristi jer se tu radilo o kupcima koji iz zdravstvenih razloga ne mogu voziti model s ručnim mjenjačem.
T.33 Spider
I koja riječ o novom modelu. Otvorena toples izvedba je nešto teža od coupea, ali i dalje nudi vrhunski osjećaj za upravljačem uz melodiju spomenutog Cosworthovog dragulja, sa 177 kg najlakši V12 u komercijalnoj upotrebi.
Spider vozi na ultralaganim naplatcima (19" naprijed, 20" straga) s Michelin Pilot Sport 4S gumama, a iza se naziru karbonsko-keramičke kočnice s diskovima promjera 370 milimetara sprijeda i 340 milimetara nazad.
Performanse su još uvijek nepoznate, a prvi primjerci na cesti se očekuju početkom 2025. godine. Cijena je 2.164.000 eura i uključuje tvrdi krov.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati