Porsche 918 Spyder: Superlativima nema kraja
JEDAN od članova foruma Rennteam.com je objavio najnovije podatke o Porscheu 918 Spyder. Njihova istinitost dakako nije potvrđena, no sukladno ranijim saznanjima i dosadašnjoj Porscheovoj praksi ono što je tamo napisano djeluje uvjerljivo. Uostalom, u nastavku se u to uvjerite i sami.
Porsche 918 Spyder će pokretati kombinacija benzinskog i dva električna motora s litij-ionskim baterijama. Riječ je o 4.6 V8 pogonskom stroju sa 432 kW/588 KS i minimalno 500 Nm. Ovaj će motor zajedno s jednim električnim pokretati stražnje kotače, dok će drugi električni motor biti zadužen za pokretanje prednjih kotača. Njihova ukupna snage će iznositi 184 kW/250 KS, odnosno prednji će razvijati 88 kW/120 KS, a stražnji 96 kW/130 KS.
U konačnici ukupna snaga pogonskog sklopa bi trebala iznositi oko 593 kW/805 KS, a najveći okretni moment od oko 750 Nm će biti dostupan između 1.000 i 4.000 o/min.
Tu je i 7-stupanjski PDK mjenjač s dvije spojke koji dolazi sa sustavima Electric Porsche Traction Management, Porsche Torque Vectoring Plus, stop-startom i mogućnošću tzv. sailing načina rada za smanjivanje potrošnje goriva. Svakako treba spomenuti i 6,8 kWh litij-ionske baterije kao i 3.6 kW on-board punjač, dok će se univerzalni punjač pobrinuti za tzv. vanjsko punjenje.
Sprijeda će se nalaziti 9.5Jx20 naplaci s gumama dimenzija 265/35, dok će straga standardno dolaziti naplaci dimenzija 12.5Jx21 i gume 325/30 R21. Unutar kotača će se nalaziti carbon-ceramic diskovi veličine 410 mm sa 6-klipnim kliještima sprijeda, dok će se straga ugrađivati diskovi promjera 390 mm sa 4-klipnim kočničkim kliještima.
Izvori kažu kako će cijena kretati od 768.026 eura, odnosno od 839.426 eura za modele opremljene Weissach paketom. Ovaj paket donosi smanjenje ukupne mase od 35 kg do čega se prije svega dolazi većom upotrebom plastike ojačane karbonskim vlaknima, titana i keramike, kao i upotrebom vanjske folije umjesto boje.
Posljednja zamjena navodno rezultira smanjenjem mase za 2,5 kg i može se zasebno naručiti za 11.900 eura. No to je još jeftino s obzirom kako će posebna liquid metal (tekući metal) boja stajati 47.600 eura, odnosno u kombinaciji obje opcije čak 59.500 Eura.
Nadalje, Weissach paket donosi i magnezijske naplatke (29.750 eura), presvlake otporne na vatru, razne karbonske ukrase i dijelove interijera poput primjerice papučica i sl. Standardna oprema, hi-fi sustav (Burmester s 11 zvučnika snage 500 W i 8-inčnim TFT zaslonom) te klima uređaj su uklonjeni, kao i sustav vanjskog punjenja. Klasične ručice se zamjenjuju onim platnenim, izbacuju se tepisi, nema pretinca za rukavice i sl.
S ovim bi izmjenama 918 Spyder navodno trebao okružiti Nürburgring (Nordschleife) u dvije sekunde kraćem vremenu od standardne izvedbe.
Nadalje, kupci će moći naručiti poseban sustav za podizanje prednjeg kraja za lakši prelazak preko oštećenja, ležećih policajaca i sl. za 8.925 eura, a 20 kW vanjski brzi punjač će stajati 20.320 eura i smanjit će vrijeme punjenja baterija s dva sata na 30 minuta.
Prve isporuke ovog automobila se očekuju krajem 2013, a najkasnije početkom 2014.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati