Ovako vozi najbrži serijski električni auto na svijetu
AKO STE mislili da je u pitanju Rimac ili možda Volkswagenova zvijezda Pikes Peaka, u krivu ste. Na Festival brzine stigao je Nio EP9 i razvalio kao najbrži serijski električni auto
Nakon što je Volkswagenov električni bolid osvojio Pikes Peak i stigao na Goodwood, red je da Nio EP9 ponovi uspjeh i zasjeni konvencionalnu konkurenciju. Brojke ne lažu, a one kažu kako je Volkswagen 1,85 km dug uspon odveo za nevjerojatnih 43,05 sekundi, što je rekordno vrijeme za električnu konkurenciju, ali nedovoljno za benzince. Podsjetimo, rekord uspona i dalje drži Nick Heidfeld koji je u Mercedesu MP4/13, F1 bolidu, 1999. godine odradio uspon za 41,6 s. U Volkswagenu pak jasno daju do znanja kako je njihov bolid projektiran za 20 km dug uspon (Pikes Peak) i ima preveliki balast (baterije) za manje od 2 km uspona.
S druge strane, potpuno serijski Nio EP9 je ponovio rezultat kruga Nurburgringa. A to je rekordno vrijeme u konkurenciji serijskih električnih vozila, i to s odličnim vremenom od 44,32 s. S 1 MW snage raspoređene na 4 motora EP9 uhvati 100 km/h za 2,7 sekundi, 200 km/h postiže za 7,1 sekundi, a na 300 km/h je nakon 15,9 sekundi. Maksimalna brzina je 313 km/h.
Na papiru je čak i Rimčev Concept_One brži, a o C_Two da i ne govorimo, no Nio EP9 je još uvijek dostupan u prodaji i svoje je performanse stigao dokazati i u praksi. Rimčev Concept_One navodno više nije u ponudi, C_Two je rasprodan, pa je Nio jedini preostali električni bolid ovakvih performansi.
Ako se pitate kako je Rimac prošao, znajte da ove godine nije nastupio. Ponovit ćemo kako je prošle godine nastupio s Conceptom:One snažnim 1.224 KS, a službeni vozač kompanije apsolvirao je uspon za nešto više od 54 sekunde, što je bilo 7. vrijeme u ukupnom poretku.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati