Jeste li znali? Stojadin je postojao i u produljenoj izvedbi s tri osovine
ZASTAVA 101 ili Stojadin je po mnogima najbolji automobil bivše države.
Ako i nije najbolji, onda je definitivno najpoznatiji. Automobil je to koji je tijekom svog dugog životnog vijeka doživio niz izvedbi. Osim izvedbi s tri i pet vrata, postojale su različite razine opreme, a u ponudi je bila i dostavna izvedba Poly.
Upravo je Poly bio povod za razvoj još jedne izvedbe. Postojala je Zastava 101T s duplom zadnjom osovinom. Razvijan je tijekom 1990-ih u Institutu Zastava s ciljem postizanja maksimalne nosivosti i broja putnika. U to vrijeme slična vozila, ali ne s duplom osovinom, nudli su Renault (Express), Citroen (C15) i još neki.
Iako prototip, ovaj je auto bio registriran, i to na pet osoba. Projekt je na kraju odbačen, a automobil je prodan Ronilačkom klubu Kragujevac. Zadnji put je viđen pred nešto više od deset godina, pa se pretpostavlja kako je završio na otpadu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati