Vozili smo najmanji Hyundai. Inster ima uvjerljiv doseg i odlike većih modela marke
IAKO gužva u ovom segmentu još uvijek nije velika, Hyundai na odličan način prezentira kako je ovaj tip električnog modela možda i najsmisleniji.
Hyundai Inster dostupan je u Hrvatskoj od proljeća, ovaj model, koji je u Koreji poznat kao Casper, unutar svojih 3,8 metara dužine donosi skroz simpatičan i svojstven dizajn koji baš izaziva pažnju. Ako bi tražili povenzicu, onda bi to bio definitivno Suzuki Ignis, japanski model koji njegovi vlasnici obožavaju.
Mali veliki automobil
Unatoč kompaktnim dimenzijama, unutrašnjost vozila iznenađujuće je prostrana zahvaljujući pametno dizajniranoj visokoj liniji krova. Osvježavajuća promjena u odnosu na druge električne automobile je veliki broj fizičkih prekidača i tipki, dok digitalna instrumentna ploča i središnji zaslon zadovoljavaju moderne standarde.
Praktičnost je jedna od glavnih odlika ovog modela - sva četiri sjedala mogu se preklopiti, stvarajući ravnu površinu pogodnu čak i za spavanje. Stražnja sjedala individualno su pomična, što omogućuje prilagodbu prostora prema potrebama putnika ili prtljage.
Pričamo o modelu iz A-segmenta, modelu koji s popisom opreme ide u korak s primjerice jednim Tucsonom. Tako Ultra paket donosi navigaciju, kameru za vožnju unazad, grijana sjedala i programe vožnje.
Uvjerljiv doseg
S baterijom kapaciteta 49 kWh (neto 46 kWh) i električnim motorom snage 84,5 kW (115 KS), Inster u Long range verziji stvarno može s lakoćom prevaliti preko 340 kilometara, a ta brojka ide i do 380 km s pažljivom vožnjom. Potrošnja varira od 10 kWh u gradskoj vožnji do oko 18 kWh na autocesti.
Punjenje Instera donosi klasično iskustvo razmotavanja kablova. Na punjačima snage 11 kW računajte na potrebnih minimalno 5 sati, dok brze punionice (50 kW i više) nude puno više komocije i brzo punjenje od sat vremena.
Podvozje je ugođeno s naglaskom na udobnost, što je osvježavajući pristup u segmentu gdje mnogi proizvođači teže sportskom karakteru. Unatoč mekanom ovjesu, vozilo zadržava dobru upravljivost i pruža vozaču dovoljno povratnih informacija.
Cijena i lov na poticaje
Ovaj model definitivno dobiva još više na atraktivnosti ako se kupnja istog ostvari putem poticaja. Uz obećanih 9.000 eura, početna cijena od 24.390 eura puno bolje zvuči, a pogotovo za Ultra paket opreme (30.390 eura).
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati