FOTO Dacia Spring je prvi električni auto dostupan svima. Poznata cijena za Hrvatsku
DOLASKOM proljeća Dacia je u javnost pustila prve informacije vezane za komercijalizaciju njenog prvog električnog modela.
U proteklih petnaestak godina Dacia je prošla trnovit put uzdizanja na europskoj ljestvici. Prvenstveno zahvaljujući Loganu u startu, a potom Dusteru i Sanderu kao prijelomnim modelima u njenoj povijesti, rumunjska marka je stigla u sam vrh europske prodaje. Sada je vrijeme za novi korak, a to je lansiranje prvog električnog modela tvrtke, ali i prvog električnog automobila tako niske cijene.
Model za koji mjesec stiže i na hrvatsko tržište, i to po početnoj cijeni od 133.333 kn bez uračunatih poticaja. Ostanu li subvencije kao 2020. godine, početna cijena će biti 79.999 kn! Ponavljamo, radi se o električnom automobilu sasvim pristojne upotrebljivosti.
Na hrvatskom tržištu će se također nuditi tri izvedbe. Prva je Comfort za koju vrijedi gore spomenuta cijena, a ona u serijskoj opremi između ostalog ima ručni klima-uređaj, radio s Bluetooth povezivanjem, 14-inčne kotače te kabel za punjenje Mode 3.
Viša razina je Comfort Plus, a njena startna cijena je 83.999 kn s pretpostavljenim subvencijama. Ovdje je oprema osjetno bogatija, pa uključuje i paket Tehno s Medianav infotainmentom sa 7-inčnim zaslonom, rezervni kotač i metalik boju.
Konačno, tu je i poslovna Business verzija za poduzeća i pružatelje usluga dijeljene mobilnosti.
Ponovimo gradivo. Spring donosi crossoverski izgled vrlo kompaktnih mjera. S 3734 mm duljine, 1579 mm širine i 1516 mm visine te u kombinaciji visoko postavljene podnice (151 mm) postaje pravi "urbani terenac" koji lako pronalazi svoje mjesto i ne boji se rupa na cesti, kao ni (pre)visokih rubnjaka.
>> Prva električna Dacia ima nepobjedivu cijenu, evo što nudi
S relativno skromnom baterijom od 27.4 kWh nudi doseg od 230 km po WLTP-u (305 km u gradu), a pokreće ga elektromotor od 44 KS i 125 Nm. Maksimalna brzina je 125 km/h, a vrijeme punjenja ovisno o punjaču varira od nešto manje od jednog sata na 30 kW snažnom istosmjernom punjaču za 80% pa sve do 14 sati koliko je potrebno da bi se baterije u potpunosti napunile na kućnoj utičnici od 2.3 kW.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati