Citroën C3 Picasso stigao u Hrvatsku
CITROËN je jučer predstavio poslovnim partnerima, potencijalnim kupcima i novinarima, novi C3 Picasso u restoranu Bon Appetit, i to na vrlo originalan način.
Naime, u Citroenu su "Spektakularan put do vrha" svog noviteta doslovno shvatili. Pripreme su krenule u ranim jutarnjim satima blokiranjem ulice i podizanjem novog monovolumena u Citroenovoj obitelji s kranom na sam vrh poslovne zgrade u Heinzelovoj ulici.
Prezentacija je započela filmom o novom modelu u kojem su glavne uloge igrali generalni direktor Arnaud Leclerc i voditeljica promocije Ana Samaržija. U kratkom filmu predstavili su dvije ciljne skupine potencijalnih kupaca, mladu obitelj i trendsetere. Nakon toga generalni direktor je predstavio prisutnima novo "antikrizno vozilo" koje dolazi na hrvatsko tržište 14. travnja s akcijskom cijenom već od 96.900 kn.
>> Baza automobila: Citroen C3 Picasso
Citroënove hostese spustile su platno i na veliko iznenađenje svih prisutnih, atraktivan C3 Picasso nalazio se na terasi restorana na 6. katu. Na kraju je prikazan "making of" o spektakularnom putu automobila do vrha koji je trajao dva sata, nakon čega su uslijedile francuske delicije i ugodno druženje gostiju.
Više o Citroenovom novitetu moći ćete uskoro pročitati u našoj Test rubrici, a do tada sve informacije možete naći ovdje.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati